Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Rewatch gedaan van Tenet (2020). Holy shit, wat blijft dat toch een vet coole film. :love:
Had ik de tijd, ik zou hem meteen nog een paar keer opnieuw kijken.
Side note: ik ben echt een sucker voor ingewikkelde time travel films. En Christopher Nolan.

Rewatch gedaan van Tenet (2020). Holy shit, wat blijft dat toch een vet coole film. :love:
Side note: ik ben echt een sucker voor ingewikkelde time travel films. En Christopher Nolan.

Die wordt hier al paar keer zwaar gepusht op de streaming services, maar tot dusver altijd genegeerd. Heb hem nu op de priority list gezet. Ben benieuwd.

eugh, speciaal, heel speciaal. Heel speciale personages (goofy, silly), heel speciaal geacteerd (alsof ze Police Squad acteurs waren), niet echt spannend en de monsters waren grappig om te zien, maar dan eerder op een domme manier.
maar als ge ne keer ne poodle ghoul wilt zien, go ahead
Ook niet camp genoeg om toch cult-classic te zijn. Ik denk dat hier veel meer in had gezeten hadden ze niet voor de goofy personages/manier van acteren hadden gekozen.
Voor als ge eens echt niets anders weet te zien.

Snap jij dan echt waarover die film gaat? Ik heb die in de tijd in de cinema gezien en snapte der de ballen van.

Snap jij dan echt waarover die film gaat? Ik heb die in de tijd in de cinema gezien en snapte der de ballen van.
Ik ga zeker niet beweren dat ik alles perfect begrijp, maar ik snap de film wel grotendeels, ja.
Al had ik na mijn eerste kijkbeurt zoiets van WTF just happened? :tongue:
Nadien ook dingen zitten opzoeken enzo. Dat maakt het imo net leuk, en het zorgt voor een hogere rewatch waarde.

WEAPONS.

Meh, weer zo'n film die een ontzettend coole trailer had, maar de film zelf bied niets qua meerwaarde, en duurt ook weer veel te lang.
Totaal geen aanrader dus.

Tenet (2020) - 8/10

Begon heel vet, de actiescenes waren zeer knap en in het begin kon ik het plot nog wel volgen. Maar naarmate de film vorderde, met als culminatie vooral die laatste act, raakte mijn brein zo in de knoop dat ik gestopt ben om het te proberen te begrijpen.
Misschien met een herbekijkbeurt dat ik het beter ga snappen, maar nu vond ik het teveel informatie die je over je heen krijgt zonder veel tijd om erover na te denken en proberen te begrijpen wat er juist gaande is.

De nieuwe Thé Naked Gun met Liam Neeson, ik in jaren niet meer zo gelachen met een komedie , op momenten zo belachelijk dat het grappig was haha. En op het einde van de film zag ik pas dat de actrice Pamela Anderson was lol!

Mijn ma heeft mij altijd geleerd dat als ge nix goeds te zeggen hebt ge beter kunt zwijgen dus ik ga wijselijk mijn review van die nieuwe Naked Gun voor mezelf houden. 😅

It sux.

qui-gon-jinn.gif

Nee,heb denk ik 3x gechukled, niet echt gelachen. Liam Neeson speelt het wel vrij goed deadpan maar heeft toch veel minder charisma dan Nielsen die zijn straight man performance wel doorspekte met variërende mimiek en gekke bekken durfde te trekken. Neeson's gezicht is precies geplamuurd alsof die nog altijd op zoek is naar zijn dochter. Pamela speelt hem in deze los onder tafel. Maar los van dat alles is zijn worst offense sowieso dat de grappen gewoon niet zo grappig zijn. Zitten een paar leuke sketches in maar het merendeel is zo tam dat je eerder een geeuw moet onderdrukken dan er mee te lachen. Nu de poster hierboven vond hem duidelijk wel grappig dus smaken en kleuren I guess. Your mileage may vary.

Nee,heb denk ik 3x gechukled, niet echt gelachen. Liam Neeson speelt het wel vrij goed deadpan maar heeft toch veel minder charisma dan Nielsen die zijn straight man performance wel doorspekte met variërende mimiek en gekke bekken durfde te trekken. Neeson's gezicht is precies geplamuurd alsof die nog altijd op zoek is naar zijn dochter. Pamela speelt hem in deze los onder tafel. Maar los van dat alles is zijn worst offense sowieso dat de grappen gewoon niet zo grappig zijn. Zitten een paar leuke sketches in maar het merendeel is zo tam dat je eerder een geeuw moet onderdrukken dan er mee te lachen. Nu de poster hierboven vond hem duidelijk wel grappig dus smaken en kleuren I guess. Your mileage may vary.
Jammer dat jer er niet veel aan vond. Ik vond de film erg grappig, ben hem gaan kijken in opening week, zaal zat behoorlijk goed gevuld en dat was een ervaring die ik quasi vergeten was. In een ruimte zitten met een heleboel onbekenden en gewoon zo hard en veel lachen dat je buikspieren het niet meer aankunnen. Het kan zijn dat mijn verlangen naar comedy mij harder heeft doen reageren dan de grappen verdienden, en er zal wel een rewatch van komen die dat zal kunnen bepalen, maar fuck it. I got what I wanted.

Neeson met Nielsen gaan vergelijken is onvermijdelijk, maar ik vond hem een geslaagde Drebin. Zijn ze dezelfde acteurs? Zeker niet, maar als je het mij vraagt hebben ze wel de right man for the job gevonden.

Yeah vond het ook jammer want zat wel te wachten op nog is een echt goeie comedy nu ze tegenwoordig oh zo zeldzaam geworden zijn. 😕

Jammer dat jer er niet veel aan vond. Ik vond de film erg grappig, ben hem gaan kijken in opening week, zaal zat behoorlijk goed gevuld en dat was een ervaring die ik quasi vergeten was. In een ruimte zitten met een heleboel onbekenden en gewoon zo hard en veel lachen dat je buikspieren het niet meer aankunnen. Het kan zijn dat mijn verlangen naar comedy mij harder heeft doen reageren dan de grappen verdienden, en er zal wel een rewatch van komen die dat zal kunnen bepalen, maar fuck it. I got what I wanted.

Neeson met Nielsen gaan vergelijken is onvermijdelijk, maar ik vond hem een geslaagde Drebin. Zijn ze dezelfde acteurs? Zeker niet, maar als je het mij vraagt hebben ze wel de right man for the job gevonden.
Ik vond hem beter dan verwacht, echt alles was volledig in de stijl van de eerste films.
Wel begon ik weer wat gewend te worden aan die stijl van humor en na de eerste helft moest ik enkel nog glimlachen.

Tenet (2020) - 8/10

Begon heel vet, de actiescenes waren zeer knap en in het begin kon ik het plot nog wel volgen. Maar naarmate de film vorderde, met als culminatie vooral die laatste act, raakte mijn brein zo in de knoop dat ik gestopt ben om het te proberen te begrijpen.
Misschien met een herbekijkbeurt dat ik het beter ga snappen, maar nu vond ik het teveel informatie die je over je heen krijgt zonder veel tijd om erover na te denken en proberen te begrijpen wat er juist gaande is.
Same hier eigenlijk. Stond al lang op lijstje. Vanaf laatste half uur waren ze mij toch wel wat kwijt. Interessant concept en best goed uitgewerkte actie.

Terug
Bovenaan