Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je nog zo een stomme film wil zien zeker is naar Screamboat letten , beetje Mickey Mouse trasherMidsommar: 8/10
Goeie film, tempo mocht soms wel wat hoger liggen. Zeer "unsettling" met momenten, maar het blijft bij mij minder nazinderen in mijn hoofd (i.t.t. Hereditary van dezelfde director). Visueel wel leuke film om naar te kijken (zonnige setting).
Popeye The Slayer Man: 1/10
Belachelijke film, beetje "Michael Myers" als Popeye. Lang geleden dat ik nog zo een onzin gezien heb.![]()

Soundtrack to a Coup d'État for startersmeer Belgisch.
vraag dan €8 als je wil overdrijvenDust: prachtige film, alhoewel de persoon naast mij deze boring vond
Eerste keer Pathé bezocht in Sint Niklaas en laatste keer. €5,1 voor chipsvraag dan €8 als je wil overdrijven
Die zetels is eens leuk, maar niet voor mij. Was ook zeer weinig volk, en dat op een zaterdag. Slecht bereikbaar, of je moet rondom SN wonen. En dan nog…
Zeer kale indeling, chips moet je zelf scannen, geen personeel te zien, zeer onpersoonlijke cinema. Parking was ook nog eens €2,1
Ik wil de cijfers wel eens zien, die draaien volgens mij geen euro winst.
Mean Delirious? Want da's dan toch een uiterst ironische grap op zich :')De Eddie Murphy doc op Netflix gezien, can recommend.
Eddie die Ridiculousness vergelijkt met Jodorowski en het de beste serie ooit noemt, is het beste pop culture moment van dit decennium.![]()
Ik zie die man wel graag acteren, zelfs in een gedrocht als Gladiator II. Die gaat nog mooie cinema maken.Hamnet (2025): 8/10
Na Aftersun al de tweede film met Paul Mescal waarbij ik tranen in de ogen kreeg.
geweldige needle drops idd!Ik hoorde al vaker kritiek op de soundtrack. Ik vond het zelf heel goede muziek, zowel de originele score als de uitstekend geplaatste needle drops (Steely Dans Dirty Work werkte bijzonder goed in de context van het verhaal, net als American Girl in feite)
Patser (2018) - 8,5/10
Dikke film, zwaar van genoten. Wel zwaar geërgerd aan dat straat taaltje, klinken als volslagen debielen.
Wel grappig om de Saïd in films te zien, vroeger nog op school mee gevochten omdat hij mijn moeder beledigde.