Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk gewoon van zijn tijd. Ook meerdere stukken van het set design komen zelfs akelig overeen. Maar leg The Crow en Dark City ernaast, en je ziet het evengoed.Zouden de Wachowski broers daar hun inspiratie gehaald hebben?
Beiden nog nooit gezien. Op de watchlist gezet!Denk gewoon van zijn tijd. Ook meerdere stukken van het set design komen zelfs akelig overeen. Maar leg The Crow en Dark City ernaast, en je ziet het evengoed.
aléBeiden nog nooit gezien. Op de watchlist gezet!
Wel één onnozel minpunt in Blade:
Frost en z'n bende ontvoeren één van de hoge pieten van den vampierenbond. Ze brengen hem naar een strand waar de zon opkomt en laten hem verpulveren in het zonlicht. Ondertussen dragen zijn gesloten zware kledij en allemaal een helm op met geblendeerde visor ter bescherming tegen de zon. Kort na die scene ontmoet Blade onzen Frost op klaarlichte dag, maar Frost heeft zonnecrème gesmeerd. Het zonlicht doet hem plots 0,0 omwille van z'n laagske zonnecrème.alé
7/10 is voor mij redelijk goed hoor. Maar ik vind het niet het meesterwerk dat sommigen er in zien.
Red Sonja was denk ik de slechtste film van 2025 voor mij. Voor een betere recente sword & sorcery film kan ik de remake van Deathstalker aanraden. Die heeft een gelijkaardige B-film charme als andere films uit het genre, en is tegelijkertijd ook echt vintage Kostanski. Zeker het bekijken waard!Red Sonja (2025): 4/10 vond het nogal Disney op een gegeven moment.
Frankenstein (2025): 9/10 aangenaam verrast
Roommates (2025): 3/10 vond er niks comedy aan. Meh.
Helemaal akkoord, een van de toppers van 2025 als je het mij vraagt!Left Handed Girl
Prachtige film, duidelijk de hand van Sean Baker te zien maar Tsou Shih-Ching (producer en schrijver op films zoals Take Out van Baker) legt haar eigen accenten er wel op. Zeker zien indien je fan bent van Sean Baker.
Rounders (Netflix): 8/10
Grote namen qua acteurs maar verhaal iets minder: een pokerspeler met amper 10k schulden bij de maffia. Echt veel is dat nu ook niet hè![]()