TRUMP
Active member
Kan goed zijn.Je beseft toch dat dit gebaseerd is op real events en armageddon pure fictie is? Niet dat de real orange one het onderscheid maakt...
Maar armageddon was veel spannender en bombastischer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan goed zijn.Je beseft toch dat dit gebaseerd is op real events en armageddon pure fictie is? Niet dat de real orange one het onderscheid maakt...
Ik heb deze net ook bekeken al hete hij bij mij HoppersJumpers (Pixar)
Leuke film, paar keer goed gelachen.
(Wel in Vlaams gezien, zou nog durven opnieuw kijken met de originele stemmen).
Na miljoenen keren naar Frozen, vaiana,... te moeten luisteren , is het leuk dat er geen muzikaal segment was.

Is dat Hoppers?Jumpers (Pixar)
Leuke film, paar keer goed gelachen.
(Wel in Vlaams gezien, zou nog durven opnieuw kijken met de originele stemmen).
Na miljoenen keren naar Frozen, vaiana,... te moeten luisteren , is het leuk dat er geen muzikaal segment was.
Is dat Hoppers?
Was inderdaad leuk, niet super voor Pixar te zijn maar zeker niet slecht.
Pixar zonder muzikale segmenten is al ff aan de gang. Elio had er ook geen, Inside Out (1 & 2) ook niet, Luca ook niet, ...
Elemental dan weer wel.
Turning Red herinner ik mij niet meer; boysband nummer misschien?
Zijn meer de non-Pixar Disney films die meer muzikale segmenten hebben.
Afgelopen weekend ook gezien en dat laatste vat het perfect samen: daar zat meer in. Imo was de hele planning fase wel interessant maar der wordt zo rap door gegaan. En een paar heel bizarre verhaal elementen waar ge beter niet over nadenkt.In The Grey. Wat een rare film. Cavill en Gyllenhaal in één film en dan maak je er deze droge meuk van, ik snap het niet goed. Acteerprestaties van Eiza González waren ook niet bijzonder goed. Gemiste kans.
De nieuwe al gezien?Masters Of The Universe (uit 1987)
Nooit eerder gezien, na 40 jaar heel zwaar te verteren. 4/10 voor de moeite. Total cringe.

De nieuwe al gezien?
Benieuwd naar uw meningNog niet, staat wel op de planning voor deze week![]()
Ik was in de jaren 80 en begin 90 vooral met Star Wars en GI Joe bezig, niet met MOTU. Ik mis dus de hele nostalgische factor. Door de film uit 87 en de nieuwe te zien snap ik ook waarom het me als kind nooit heeft aangesproken. De hele art en storyline boeit me echt niet en voelt 2nd class aan. MOTU was natuurlijk in eerste instantie een speelgoedlijn en pas achteraf een verhaal... Desalniettemin vond ik de film vermakelijk en best mooi gemaakt. Sommige CGI vond ik wat minder, maar dat was in Mandalorian & Grogu ook het geval. Jared Leto als Skeletor is heel goed geslaagd. Beastman vond ik het beste. Ik had meer grootschalige gevechten verwacht maar dat komt misschien nog in een tweede deel, als de eerste voldoende presteert financieel. 7/10Benieuwd naar uw mening
Masters of the Universe
best entertainend, maar duurde wat te lang.
probeert net iets te hard om *een boodschap* te brengen, maar ik ben er nog niet uit of hij woke of anti-woke wilt zijn.
personages staan zich bij momenten niet iets te hard te schamen voor dat laatste, maar het lijkt ook wel of ze de woke net iets te hard uitlachen
niet te veel over nadenken, tbh.
hey, misschien was de boodschap wel zoals de robot zei: "Life is a series of absurdities, leading to infinite nothingness"
en, ik wil ook niet de vader zijn die aan zijn 12-jarige moet uitleggen waarom "You're Fisto, because you fist people" grappig is
En de extended edition vind ik zelfs nog beter!Gladiator (2000)
Van toen geleden dat ik 'm nog zag, blijft een topfilm!