Renegadexxripxx
Well-known member
Jeugdsentiment:
Look who's talking : blijft goed
.
Look who's talking : blijft goed
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Is vooral op internetkringen een beetje een culthit geworden. Oude man is stiekem een badass en krijgt het aan de stok met nazi's. Het wordt een beetje "fantastisch" naar het einde toe, maar tis een fijne actiefilm voor een keertje te zien.Sissu ? nooit van gehoord.... is die de moeite ja?
Zeker een van mijn favoriete films aller tijden. Welke staan nog op het programma? Wat leuk is aan Bergman is dat ondanks de zware kost, ze meestal goed te doen zijn qua speelduur. Hier en daar een uitzondering, maar zelden over de 100’. The Berg knew whassup.Persona. Gerestaureerde versie in de bioscoop. Had nog nooit een Bergman-film gezien (I know, shame on me) maar wel al in het museum geweest en aan zijn graf gestaan. Wist tegelijk niet wat ik moest verwachten en tegelijk was de film achteraf wel wat ik ervan had verwacht, if that makes any sense.
Mooie cinematografie, sterke acteerprestaties. Sterk hoe je een film boeiend kan houden met nagenoeg twee actrices waarvan er eentje de hele film bijna niks zegt.
Er worden deze zomer nog 3 andere Bergman-films getoond in de de bioscoop. Ik ga ze alledrie nog gaan kijken.
Summer with MonikaZeker een van mijn favoriete films aller tijden. Welke staan nog op het programma? Wat leuk is aan Bergman is dat ondanks de zware kost, ze meestal goed te doen zijn qua speelduur. Hier en daar een uitzondering, maar zelden over de 100’. The Berg knew whassup.
Bergman is dik de moeite, die heeft heel wat boeiende films gemaakt.Summer with Monika
Wild Strawberries
Seventh Seal
Summer with Monika nog niet gezien maar de andere twee zijn alvast top.Summer with Monika
Wild Strawberries
Seventh Seal
yes. en vergeet vooral Cutthroat island niet!The Long Kiss Goodnight (1996) : ik had Geena Davis zien spelen in The Bouroughs en dacht opeens terug aan deze film. Leuke actiefilm om nog is terug te zien
Zeker weten!Sissu ? nooit van gehoord.... is die de moeite ja?
Het is van dezelfde regisseurMarty Supreme
Niet in de bioscoop geraakt voor deze maar eindelijk te huren voor slechts 4.99 op Apple TV. Een totaal andere film dan ik verwacht had eigenlijk. Weinig op voorhand opgezocht en bekeken maar ik dacht dat de nadruk veel meer op tafeltennis lag. Ik had vaak Uncut Gems-vibes voor een of andere reden. Wel van genoten. Goede film!

Waar te zien?The Burbs (1989): 7/10