O ja, trek niet in twijfel dat Easy A goed kan zijn in wat ie poogt te doen. Maar van de pakweg 1000 films die ik zag hebben er zo'n 10-15 een perfecte score gekregen. Ik begrijp dat sommigen iets subjectiever scoren maar het moet wel een beetje serieus blijven.
Gisteren zag ik ook iemand die Downsizing een 4/5 gaf en Once Upon a Time 1/5. Onbegrijpelijk.
Leuk lijstje trouwens: de 5 slechtste films die veelal als matig of redelijk goed beschouwd worden. Hier enkele van de mijne in willekeurige volgorde:
Downsizing
House of Sand and Fog
Ready Player One
Crash
Law Abiding Citizen
Was dan nog zo vriendelijk om sommigen om een of andere reden toch nog 2/5 te geven. Misschien moet ik ook gewoon agressiever raten...
Gisteren zag ik ook iemand die Downsizing een 4/5 gaf en Once Upon a Time 1/5. Onbegrijpelijk.
Leuk lijstje trouwens: de 5 slechtste films die veelal als matig of redelijk goed beschouwd worden. Hier enkele van de mijne in willekeurige volgorde:
Downsizing
House of Sand and Fog
Ready Player One
Crash
Law Abiding Citizen
Was dan nog zo vriendelijk om sommigen om een of andere reden toch nog 2/5 te geven. Misschien moet ik ook gewoon agressiever raten...

. Nog zo'n parel van Hitchcock die ik nog niet had gezien.
.
.