Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Heb eigenlijk ook nooit begrepen hoe F&F zo succesvol is geworden. Ligt waarschijnlijk wel aan het feit dat ik Vin Diesel niet zo goed vind als acteur (buiten groot en private ryan).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De reeks is begonnen toen de tuningscene volop aan het bloeien was. Na verloop van jaren is het meer een actie reeks geworden maar met auto's als rode draad.Heb eigenlijk ook nooit begrepen hoe F&F zo succesvol is geworden. Ligt waarschijnlijk wel aan het feit dat ik Vin Diesel niet zo goed vind als acteur (buiten groot en private ryan).
Heeft iemand de Director's Cut hiervan al gezien? Ik dacht dat die nog een halfuur toevoegde. Vond Doctor Sleep best te pruimen. Enkel het einde viel me wat tegen. Zoals veel van Stephen Kings verfilmingen. Rebecca Ferguson deed het echt goedDoctor Sleep (Mike Flanagan, 2019)
Ik was niet echt overtuigd van deze. Te lang, niet genoeg focus en de makers hadden wat meer hun eigen ding mogen doen dan telkens te refereren naar The Shining. Een deel daarvan zal wel aan het bronmateriaal van Stephen King liggen, maar ook qua stijl en atmosfeer kijkt Flanagan soms wat te braaf naar de film van Kubrick. En de slechteriken waren ook niet heel overtuigend, hoewel Rebecca Ferguson wel prettig was om bezig te zien.
De recente HBO reeks van Watchmen zou eigenlijk een goed voorbeeld geweest zijn van iets dat trouw blijft aan een iconische voorganger maar er toch een eigen ding mee doet.

Fanbase gebouwd op autojohns dus.De reeks is begonnen toen de tuningscene volop aan het bloeien was. Na verloop van jaren is het meer een actie reeks geworden maar met auto's als rode draad.
Zo kunt ge het noemen, jaFanbase gebouwd op autojohns dus.
Op de parking van de cinema vertrokken er toen ook veel met piepende banden na het bekijken van F&FZo kunt ge het noemen, ja
In die periode was die extreme tuning in bij velen, dus gegarandeerd succes.

Bergman fanclub +1?Recent gezien,
On the Rocks (2020) 6/10 Bill Murray redt de film
Year of the Dragon (1985) 5/10
Germany Year Zero (1948) 7/10
Night is Short, Walk on Girl (2017) 8/10
The Good, the Bad and the Ugly (1966)* 9/10
Peninsula (2020) 7/10 Heel lage verwachtingen door de vele slechte reviews maar viel heel goed mee (einde was wel slecht)
Starship Troopers (1997)* 8/10
Long Shot (2019) 7/10
The Seventh Seal (1957)* 9/10
Luca (2021) 6/10
Absoluut, die staat waarschijnlijk in mijn top 10 van regisseurs. persoonlijke favorieten zijn Persona, Fanny & Alexander en Virgin Spring.Bergman fanclub +1?