Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

4 sterren voor Speed en maar 3,5 voor Total Recall :headshake:.
DRIE EN EEN HALF STER?????? WHAT IS WONG WITH YOU :angry:
Er is maar weinig Wong met mij ;)

Idk ik vond Total Recall nogal veel twists hebben die steeds terugkomen

Hoeveel mensen kan je in een film steken die niet zijn wie ze zeggen te zijn? En de actiescenes heb ik Arnold ook al beter zien doen
Wel top oneliners tho.

Anyway verwacht jullie woensdagavond of donderdagochtend maar aan een uitgebreide review van Dune

Vanavond naar de avant-première van Dune, ben benieuwd! Met Orange 1+1 ticket op dinsdag toch nog iets meer dan €18 betaald voor twee tickets, 't wordt een dure zaak om naar de cinéma te gaan...

The Hunger Games.
Lang geleden gezien maar kon me niet zo smaken. Dankzij netflix nog is gezien en er blij om. 1ste en 2de heel goed. 3de traag en 4de terug goed. Laatste deel van de 4de moest ik me wel doorslepen.

Geostorm (2017)

Rommige film dat bomvol clichés zit. Eigenlijk helemaal geen goede film, maar toch heb ik de rit uitgezeten omdat ... ik een zwak heb voor rampenfilms. Een dezer dagen wel eens doorspoelen met een pretentieuze auteursfilm.

Paar dagen geleden het laatste half uur gezien van 'indecent proposal'. Wat een knappe vrouw was Demi Moore toen niet. Spijtig wat ze er zelf van gemaakt heeft.

Terminator 3...

nog zo slecht niet als er van gemaakt word , maar toch een stukje minder.
maar robocop 3, die is pas slecht.

misschien slightly off topic, maar wat zou het heerlijk zijn als er een film werd gemaakt met beiden in. zoals de game boy game daar.

breath-1000x563.jpg

Soom [Breath] (2007): 9/10
Chung Hing Sam Lam [Chungking Express] (1994): 8/10
Okja (2017): 7/10

Terug
Bovenaan