Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
UGC voor als ik iets wil zien waar de grote van het scherm niet van belang is, kinepolis voor nen imax, laser ultra,...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pleaso do elaborate. Wat is er verkeerd met hedendaagse horror? Ik heb net het gevoel dat we door een sterke periode aan het gaan zijn.Candyman 2021.
Om bij te bleiten. Zo slecht die film. Halfweg uitgezet.
Shows exactly what's wrong with horror movies nowadays
Is de eerste film van het verhaal, dus geen voorkennis nodig.Kan je Dune eigenlijk gaan zien zonder enige voorkennis? Heb nooit iets gezien/gespeeld van dit universum, maar de trailer ziet er wel naais uit.
Tuurlijk. Het is het eerste deel van het eerste boek, een even goede instap als dat je zonder voorkennis aan The Fellowship of the ring zou beginnenKan je Dune eigenlijk gaan zien zonder enige voorkennis? Heb nooit iets gezien/gespeeld van dit universum, maar de trailer ziet er wel naais uit.
elaborate yourself, noem jij eens een goeie horror van nu?Pleaso do elaborate. Wat is er verkeerd met hedendaagse horror? Ik heb net het gevoel dat we door een sterke periode aan het gaan zijn.
Zo werkt discussieren niet heh, GIJ maakt de statement (hedendaagse horror is slecht), dus GIJ moet de argumentatie voorzien. Terug in iemand zijn gezicht gooien "huhuh geef mij maar wat argumenten tegen" is geen juiste discussie vorm. Zo zijt ge gewoon maar wat statements in het ijle aan het roepen, en dat is dus niet discussieren noch converseren, dan zwijgt ge beter want dan hebt ge niks nuttigs toe te voegen...elaborate yourself, noem jij eens een goeie horror van nu?
ik kan er niet meteen ene bedenken.
trouwens, die candyman remake heeft PG13 meegekregen. zegt toch al genoeg?
Van 2010 tot 2015:elaborate yourself, noem jij eens een goeie horror van nu?
ik kan er niet meteen ene bedenken.
trouwens, die candyman remake heeft PG13 meegekregen. zegt toch al genoeg?