Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb die eergisteren in sale gekocht voor 9€, en de dag erna lees ik het gerucht dat het gratis zal zijn bij ps+Ik veronderstel dat je geen PS+ abbo hebt want deze zit bij de gratis games volgende maand.

Toch proberen om playstation support te contacteren in de hoop dat ze een refund gevenIk heb die eergisteren in sale gekocht voor 9€, en de dag erna lees ik het gerucht dat het gratis zal zijn bij ps+![]()
Thoh voor die 9€... Intussen al gespeeld ook. Was ook deluxe edition met dlc enzo.Toch proberen om playstation support te contacteren in de hoop dat ze een refund geven
Nog beter, imo.Afgelopen week voor de eerste keer The Last of Us gespeeld. Zag net Part 2 in de PS store staan voor €10 dus die ook maar gekocht. Hopelijk even fun als deel 1.
Toch een kans geven, spel is echt fantastischNog beter, imo.
Ghost Of Tsushima gekocht op PS4 voor € 6.99. Nu pas gelezen dat het alweer een open world game is, en ik ben die zo moe als iets.
Zit er wat over te twijfelen, al smijten ze hem naar je hoofd op de ps-store.(9,99€)The last of us part II
Ja, voor die 10eu heb ik hem maar gewoon gekocht. Zal het sowieso wel waard zijn.Zit er wat over te twijfelen, al smijten ze hem naar je hoofd op de ps-store.(9,99€)
Moet ik 1 wel eerst es uitspelen dan...
al veel te lang geleden.