Welke game heb je laatst gekocht?

Nee dat heb ik niet, online abo of multiplayer spelen zegt me niks
En ik verzamel graag op disc zodat ik later nog eens kan spelen

Afgelopen week voor de eerste keer The Last of Us gespeeld. Zag net Part 2 in de PS store staan voor €10 dus die ook maar gekocht. Hopelijk even fun als deel 1.

Afgelopen week voor de eerste keer The Last of Us gespeeld. Zag net Part 2 in de PS store staan voor €10 dus die ook maar gekocht. Hopelijk even fun als deel 1.
Nog beter, imo.

Ghost Of Tsushima gekocht op PS4 voor € 6.99. Nu pas gelezen dat het alweer een open world game is, en ik ben die zo moe als iets.

Zit er wat over te twijfelen, al smijten ze hem naar je hoofd op de ps-store.(9,99€)
Moet ik 1 wel eerst es uitspelen dan...
Ja, voor die 10eu heb ik hem maar gewoon gekocht. Zal het sowieso wel waard zijn.
Later eens eens een refresher van deel 1 bekijken. :unsure: al veel te lang geleden.

Zit ook nog te twijfelen om Tales of Arise te kopen en/of Gran Turismo 7.
GT7 vind ik nog iets te prijzig maar heb wel zin in een race game.

GT7
Playseat
Logitech g923 en sindsdien niet meer uit die stoel te krijgen. Had totaal geen. Maar letterlijk geen liefde voor race games. Maar dit is gewoon super. Stiekem al aan het kijken naar een beter stuurtje !

Aeterna Noctis (PS5)

Een van de moeilijkste 2D metroidvania games incl. platforming sections (genre White Palace van Hollow Knight) met een gemiddelde Playtime van 50 uur. Ik ben heel benieuwd!

Two point hospital, Jumbo Edition in de sale aan 13,59 €

Sebiet eens launchen se, ben benieuwd, die vorige toch wat gespeeld op ps1

Terug
Bovenaan