Welke game heb je laatst gekocht?

:oi22:

345515517_194524696347514_7860912376009815090_n.jpg

Eentje ervan gaat naar ne kameraad, was een backup dat anders op retour ging of voor iemand hier opt forum.

Tales of arise

Staat vaak in promotie voor 20eu op de ps store. Denk dat het binnenkort wel eens bij ps+ kan zitten maar afin, wil deze al lang eens spelen :unsure:

Iemand toevallig al eens zo een plug&play hdmi console ding gekocht? Waar van die arcade/handheld games op te spelen zijn?

Iemand toevallig al eens zo een plug&play hdmi console ding gekocht? Waar van die arcade/handheld games op te spelen zijn?

Welke heb je in gedachten? Er zijn namelijk een shitload van die dingen. Ben er zelf geen fan van, is meestal gewoon een cheap ass device met brakke controllers en daar één of andere ROM dump erop, met een hele hoop duplicates en/of niet werkende games. Als je iet wat “technisch” onderlegd zijt kunt ge beter zelf een mini pc of raspberry pie aanschaffen en daar deftige ROMS opzetten.

Welke heb je in gedachten? Er zijn namelijk een shitload van die dingen. Ben er zelf geen fan van, is meestal gewoon een cheap ass device met brakke controllers en daar één of andere ROM dump erop, met een hele hoop duplicates en/of niet werkende games. Als je iet wat “technisch” onderlegd zijt kunt ge beter zelf een mini pc of raspberry pie aanschaffen en daar deftige ROMS opzetten.

Goh, ik krijg recent nogal wat reclame van deze dingen.
Kan er nu direct geen specifiek noemen.

Ben eigenlijk geen fan van rommel, dus thx voor de tip!

Een guide naar zoiets deftigs zou ik wel interessant vinden...
Ik zou googlen of forumsearchen maar weet niet waar te beginnen.

Space Engineers (ps5) Space Engineers is an Action-Adventure, Sandbox, Voxel-based, Space, Single and Multiplayer video game created and published by Keen Software House. It is a sandbox game about contraction, engineering, survival, and exploration of unknown planets. De game is nog wel in Beta mode na 5/6 jaar in ontwikkeling te zijn geweest. Tot hiertoe nog geen zware problemen mee gehad. Ziet er wel leuk uit !!!

Fire Emblem Engage met die Media Markt-promotie en vorige week ook de nieuwe Zelda, maar nog niet aan kunnen beginnen :(

Firmament de nieuwste Cyan game. (Myst, Riven, Obduction)

Uit noodzaak moet ik deze op mijn zoon zijn laptop spelen, mijn pc trekt het niet meer als ik de specs mag geloven. Heb deze ook gebacked via Kickstarter maar de PS5 versie heeft nog geen release date en ik kon niet meer wachten..

Via de media markt actie Fire Emblem Warriors: Three Hopes, Pokémon Scarlet en Xenoblade Chronicles 3 gekocht. Ben weer goed voor effe...

Wat games gekocht met de mediamarkt actie voor PS5: Mortal Kombat Ultimate 11, Callisto Protocol en Sniper Elite

Met de Epic sale toch maar Return to Monkey Island gekocht voor 13 euro. Nu zien dat ik mij er ooit toe kan motiveren, want een point and click adventure spelen dat is ondertussen al van de Deponia-reeks geleden, denk ik. Nochtans vroeger een enorme fan van geweest. Monkey Island, de Indiana Jones games, Full Throttle, Day of Tentacles, Grim Fandango, zalige games vond ik dat...

Terug
Bovenaan