Welke game heb je laatst gekocht?

Na het spelen van de ANNO Mutationem en Severed Steel demo toch maar de cyberpunk bundle gekocht.

Severed Steel is wel SEXY af.
F.E.A.R meet TITANFALL meets 90's cyberpunk/Drum and Bass up the wazoooo! :love2: :love2:
ANNO Mutationem heeft trouwen voice acting in de full game, maar niet in de demo.
Severed steel is idd de max het shooten en bewegen is (y) wel wat holderdebolder bij momenten en verwarrend waarheen je moet ...
Enige andere minpunt zou je kunnen zeggen dat het repetitief is maar aan de andere kant het is een korte game :tongue:

De bugs zijn gelukkig gepatcht want de eerste maand was dit :nono:

edit vergeet m'n aankopen te posten :laugh:

Dead Island 2 + Jedi Survivor zo is m'n ps5 backlog weer op 20 :crazy:

Laatst bewerkt:
The master's pupil

Klein indie spel van een solo developer die alles met de hand heeft geschilderd voor 7 jaar. Zag er prachtig uit in de stijl van Monet.

GTA 4 gekocht via Rockstar App. Nico Bellic 😍

Draait verbazingwekkend goed op 1440p met alle settings op het hoogst. Af en toe wat artifacts (tijdens de nacht), ook veel last van framedrops. In zijn appartement haak ik 300+ fps, buiten dropt het naar 80 a 100, soms es 60.

Vorig weekend wat games gekocht voor in men collectie:

- Bioshock 2 X360
- MoH Warfighter PS3
- Batman Telltale PS4
- RE2 Remake PS4
- Spiderman PS4
- SW BF II PS4
- RE8 Village PS5
- Steelrising PS5
- Kirby Star Allies Switch

Allemaal Used gekocht met ecocheques aan -25% in GameMania.

Vorig weekend wat games gekocht voor in men collectie:

- Bioshock 2 X360
- MoH Warfighter PS3
- Batman Telltale PS4
- RE2 Remake PS4
- Spiderman PS4
- SW BF II PS4
- RE8 Village PS5
- Steelrising PS5
- Kirby Star Allies Switch

Allemaal Used gekocht met ecocheques aan -25% in GameMania.
Steelrising vond ik erg leuk.

GTA 4 gekocht via Rockstar App. Nico Bellic 😍

Draait verbazingwekkend goed op 1440p met alle settings op het hoogst. Af en toe wat artifacts (tijdens de nacht), ook veel last van framedrops. In zijn appartement haak ik 300+ fps, buiten dropt het naar 80 a 100, soms es 60.
Allez straf dat een spel van 14 jaar oud goed draait:p

Aeterna noctis, amuseer mij er enorm mee ook.

@Savatar Denk dat het door een post van jou was dat ik dit eens gecheckt heb, goeie tip!

Laatst bewerkt:
Heb de Wolfenstein Alt History Collection gekocht op Steam voor nog geen €15. Youngblood is misschien minder interessant maar ik kijk er wel naar uit om sowieso de eerste drie te spelen.

Waarom kijk ik toch naar Steam reviews..
Beat a woman to death with a mace so I could steal her valuables. Used a revive scroll and then gaslit her into thinking I was the hero who saved her life so now she is indebted to me......
11/10

Dan maar ook Baldur's Gate 3 gekocht.. fuck.

Terug
Bovenaan