Welke game heb je laatst gekocht?

AC 3: remastered.

mijn aller eerste assessins creed OOIT ! . na ghost of tsushima wil ik deze reeks eens induiken. en deze stond het goedkoopst, dusja.
(5 euro ofzo)

ben es benieuwd. krijgt nu niet de beste punten, maar tis een kennis making. en bonuspunten omdat het met de amerikaanse burger oorlog is :p
Ezio Trilogy aanschaffen als je old school AC ervaring wil (imo onovertroffen)
Black Flag is ook de moeite (als je de naval combat leuk vind) en Origins vond ik persoonlijk van de "nieuwere" het leukste.

AC 3: remastered.

mijn aller eerste assessins creed OOIT ! . na ghost of tsushima wil ik deze reeks eens induiken. en deze stond het goedkoopst, dusja.
(5 euro ofzo)

ben es benieuwd. krijgt nu niet de beste punten, maar tis een kennis making. en bonuspunten omdat het met de amerikaanse burger oorlog is :p
Amerikaanse Onafhankelijkheidsstrijd niet de burgeroorlog. Daar zit nog zo’n 70 jaar extra tussen. :)

Maar AC3 had imo al een hoop goede elementen die ze in Black Flag dan tot het beste uitgewerkt hebben

het heeft me lang geduurd om me er aan te wagen, want 2 redenen:

1) die verplichte ubisoft launcher. alle AC games moeten precies via dat platform gekocht en gespeeld worden, weer maar eens een "game launch program" erbij dat ik heb moeten installeren....

2) ik dacht dat het vooral stealthy games waren, dat was toch bij de eerdere titels het geval, las ik her en der. Klopt dit?
ik heb toch graag vooral action paced en story driven games waarbij je een interessant verhaal volgt, niet al te veel vrijheid en side quests, en met veel combat in. (beetje zoals de eerste MAFIA game, perfect voorbeeld. of SLEEPING DOGS )

en na een uurtje spelen zit dit precies wel goed merk ik bij AC3.

als ik deze zou uitgespeeld hebben, geen idee aan welke ik me dan zal wagen, ik geef nooit meer dan 10 euro uit aan en game, dus Black Flag zit daar net onder. Origins krijgt ook erg lovende kritieken...
AC2 lijkt me de hoofdvogel te zijn, en zit in die "EZIO collection" ook te vinden voor onder de 10 euro, maar heeft die goed de tand des tijds doorstaan, en is die ook niet te veel stealth?

AC2 is de allerbeste. Stealth is niet eens verplicht in assassins creed. Je kan gewoon door de poort wandelen en iedereen uitmoorden als je dat wilt.

RoboCop unfinisted buisness op bol in de promotie.
Vorige RoboCop ook gekocht op bol , en paar dagen later na te uitspelen stond hem op Gamepass.

Ik heb iets gemist in assasins creed, help mij aub :

ik moest voor het eerst op een kerktoren klimmen, en dan een knoppen combo uitvoeren om iets te zien.
heb verkeerd gedrukt, en er af gevallen, en ik was dood. maar moest deze beklimming niet meer opnieuw doen.

wat is dat dan juist, en wat voor nut heeft het, als je op een kerktoren klimt, en welke combo moet je juist induwen? (is het zoals in far cry om je map uit te breiden?? )

thx

Ik heb iets gemist in assasins creed, help mij aub :

ik moest voor het eerst op een kerktoren klimmen, en dan een knoppen combo uitvoeren om iets te zien.
heb verkeerd gedrukt, en er af gevallen, en ik was dood. maar moest deze beklimming niet meer opnieuw doen.

wat is dat dan juist, en wat voor nut heeft het, als je op een kerktoren klimt, en welke combo moet je juist induwen? (is het zoals in far cry om je map uit te breiden?? )

thx
Kan je nu fast travelen naar die kerktoren? Waarschijnlijk moest je een leap of faith doen met die knoppencombinatie en is die mislukt, maar heb je het fast travel punt wel geactiveerd.

Kan je nu fast travelen naar die kerktoren? Waarschijnlijk moest je een leap of faith doen met die knoppencombinatie en is die mislukt, maar heb je het fast travel punt wel geactiveerd.
kga es kijken, ja was iets met syncronisen ofzo dat ik moest doen, en wat is die leap of faith dan?

fast travel vind ik zo vreemd, tot nu toe is het echt structureel missies volgen, en niet zomaar free roam zoals in far cry, dan is idd fast travel handig, maar momenteel echt nog niet nodig. en zo heb ik het eigenlijk graag: lineair het verhaal volgen.

kga es kijken, ja was iets met syncronisen ofzo dat ik moest doen, en wat is die leap of faith dan?

fast travel vind ik zo vreemd, tot nu toe is het echt structureel missies volgen, en niet zomaar free roam zoals in far cry, dan is idd fast travel handig, maar momenteel echt nog niet nodig. en zo heb ik het eigenlijk graag: lineair het verhaal volgen.

Hier wordt een kerktoren gesyncroniseerd en daarna zie je leap of faith. Mss toevallig dezelfde?

Fast travel kan naarmate het verhaal vordert nog handig worden, soms krijg je een missie aan de andere kant van de map.

Hier wordt een kerktoren gesyncroniseerd en daarna zie je leap of faith. Mss toevallig dezelfde?

Fast travel kan naarmate het verhaal vordert nog handig worden, soms krijg je een missie aan de andere kant van de map.
jup was deze.

ik kijk al uit naar:
DLC for the game, titled The Tyranny of King Washington.[94] The story revolves around an alternative history "The United Kingdom of America", wherein George Washington has seized an Apple of Eden, becomes corrupted by its power, and dubs himself King. The player, Connor, is tasked with overthrowing the dictator. The single-player campaign is separated into three episodic installments: The Infamy, released on February 19, 2013; The Betrayal, released on March 19; and The Redemption, released on April 2

iemand deze gespeeld? zit gelukkig in die ubisoft download. lijkt me wel een leuke spin-off

Slay the Spire II(Deck)
Assassin's Creed Syndicate(ps5)

En ik probeer een fysiek exemplaar van Mega Man Star Force Legacy collection(switch/ps5) te pre orderen.. maar buiten belachelijk dure nedgame nog nergens beschikbaar.

Mario Bros Wonder op de kop getikt tweedehands. Maar gaan we pas spelen als mijne zoon Mario Bros Deluxe beu is. :D

Mario Bros Wonder op de kop getikt tweedehands. Maar gaan we pas spelen als mijne zoon Mario Bros Deluxe beu is. :D
How it started...

Ondertussen nog meer 3D Mario games op de kop getikt:
  • tweedehands: Super Mario 3D World + Bowser's Fury;
  • tweedehands: Donkey Kong Country Returns HD;
  • nieuw: Super Mario Galaxy 1 + 2.
Ik kijk ernaar uit om mijn inhaalbeweging verder te zetten in de 3D Mario games. :D Nooit een Wii (U) gehad en zeer weinig games gehad op mijn GameCube destijds, dus redelijk wat in te halen qua 3D Mario games. ;)

Door de Neo Geo revival heb ik Fatal Fury: city of the wolves aangeschaft.
Wat 1vs 1 fightinggames betreft behoort dit tot de absolute top.
Mooie animaties, achtergronden en makkelijk op te pikken als noob.
8,5/10

High on Life 2 voor 54.99 &
Fatal Frame II Remake (PS5) voor 33 euro in de MM

Voor het moment bezig met High on Life 2, de eerste kon me enorm smaken op de Xbox vandaar. Redelijk zotte game met heel creatieve bossfights. :ROFLMAO:

Gaming related: Okami amaterasu figure voor mezelf gekocht. Eerst even geschrokken omdat met snelle fedex verzending en douane-kosten het uitkomt op 10000+ yen.... en toen bedacht ik me hoe zwak de yen staat. :D

Nog gekeken of Saros goedkoper te krijgen was, maar €70 met benefitsatwork kortingen lijkt het minimum te zijn. Weinig online shops ook waar je het kan bestellen. Hoera voor de digitale wereld. :3 (Waar ik zelf ook aan bijgedragen heb, maar soit)

Terug
Bovenaan