Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kheb al klein stukske gespeeld met miles morales, de andere spider man vond ik heel goed. zal mij met deze ook wel amuzeren ^^Met alle 3 keihard geamuseerd, dus veel plezier ermee! Miles Morales was een grote verrassing voor mij. Vond de eerste Spider-Man heel goed, maar was niet echt invested en dat heeft Miles Morales helemaal goed gemaakt, met vernieuwde combat, perfecte integratie van muziek, likeable characters en lekkere graphics! Enjoy!
Nog steeds niets ontvangen... Ik vrees het ergste. Status bij de post nog steeds op "verwerking door de post".
Story continues.... nog steeds niet ontvangen, "pakje verloren gegaan bij de post" en fuckers van mediamarkt willen enkel een terugbetaling doen ipv Demon's Soul opnieuw op te sturen..... Het spel is daar nog op voorraad... kan ik daar echt niets aan doen dat ik ontvang wat ik besteld heb?
Ik kan er toch niet aan doen dat het spel toen 30 euro stond nu 70 euro en dat het spel kwijtgeraakt is bij verzending?
Het lijkt me wel belachelijk dat als ze het nog op voorraad hebben, ze het niet opnieuw willen opsturen… Ik zou eens naar een manager vragen of inderdaad Testaankoop contacteren.Story continues.... nog steeds niet ontvangen, "pakje verloren gegaan bij de post" en fuckers van mediamarkt willen enkel een terugbetaling doen ipv Demon's Soul opnieuw op te sturen..... Het spel is daar nog op voorraad... kan ik daar echt niets aan doen dat ik ontvang wat ik besteld heb?
Ik kan er toch niet aan doen dat het spel toen 30 euro stond nu 70 euro en dat het spel kwijtgeraakt is bij verzending?
Dat is belachelijk. Ze kunnen perfect “breuk” of “verlies” manueel ingeven in de stock. Ik zou dat niet zomaar loslaten, maar ja, dat ben ik…Dit wegens het verzonden werd door onze winkel te Zwijnaarde.
Wanneer een winkel het naar een klant verstuurd en het geraakt verloren is enkel een terug betaling mogelijk.
Dit wegens de voorraad dient te kloppen.
Heb de reden ontvangen:
Dit wegens het verzonden werd door onze winkel te Zwijnaarde.
Wanneer een winkel het naar een klant verstuurd en het geraakt verloren is enkel een terug betaling mogelijk.
Wat een zever... Ik zal kunnen fluiten naar mijn spel....
Om niet geheel off-topic te gaan... Sonic Colours Ultimate gekocht voor de kleinste!

Oei, ik vrees dat mij iets gelijkaardigd te wachten staat.Story continues.... nog steeds niet ontvangen, "pakje verloren gegaan bij de post" en fuckers van mediamarkt willen enkel een terugbetaling doen ipv Demon's Soul opnieuw op te sturen..... Het spel is daar nog op voorraad... kan ik daar echt niets aan doen dat ik ontvang wat ik besteld heb?

Heb ook iets besteld bij mediamarkt zal het een in het oog houden, zou toch niet kunnen dat 3 mensen Het zelfde probleem hebben in een korte tijdspanne.Oei, ik vrees dat mij iets gelijkaardigd te wachten staat.
Vorige week op MediaMarkt besteld, en pakket staat al dagen op "Zending onderweg naar jouw regio" in de Bpost-tracker. Werd ook verstuurd vanuit een winkel. Hopelijk komt het nog aan, maar mijn vertrouwen in Bpost staat op een laagt pitje.
Days gone vorige week begonnen, en kan 't echt aanraden. Topgame!PS4:
Days Gone
God Of War
Horizon Zero Dawn
Nog allemaal in 't plastiekje. Ligt al een jaar in de kast.![]()
Odyssey wilde ik al lang en na vele third persion action adventures had ik nog eens nood aan een race-game.Heb de reden ontvangen:
Wat een zever... Ik zal kunnen fluiten naar mijn spel....
Om niet geheel off-topic te gaan... Sonic Colours Ultimate gekocht voor de kleinste!
Vanaf nu geen ruzie meer als de ene in creative mode en de andere in survival mode wil spelen!Pick me, pick me!Nu nog vrienden kopen voor die 2de game.