Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blasphemous (Switch).
Geld terug gevraagd, het spel crasht op regelmatige basisGTA IV Complete Edition 6€ via steam

Thanks!Journey, The Unfinished Swan en Flower zijn allen best unieke games die demoeite zijn.
Verder nog Puppeteer en de geweldige Sly Raccoon trilogy.
Ot: Gothic 2(gog)
Enjoy! Zou ook graag een OLED kopen, maar de weinige liefde die ik momenteel mijn Switch geef en de “lage upgrade” verantwoordt dat jammer genoeg niet. Maar met een aantal van die games: you’re in for a wild ride!Nintendo Switch OLED: mijn eerste Nintendo console sinds de Gameboy
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Super Mario 3D World + Bowser's Fury
Steamworld Dig 2
Steamworld Heist
Stardew Valley
Sonic Mania
?Nintendo Switch OLED: mijn eerste Nintendo console sinds de Gameboy
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Super Mario 3D World + Bowser's Fury
Steamworld Dig 2
Steamworld Heist
Stardew Valley
Sonic Mania

Ik had tussen de aankoop en de ontvangst even wat buyer's remorse, want wat ga ik met een Switch doen als ik mijn backlog op de PS5 nooit weggewerkt krijg? Maar tot nu toe ben ik er wel tevreden van omdat het een andere manier van gamen is. Voorlopig geen lange sessies maar gewoon pick up & play, even enkele levels Super Mario 3D World per keer. Ook knus in handheld mode op de zetel, voorlopig amper docked gebruikt. Ik ga enkele van de grote Nintendo kleppers uiteraard spelen, maar daarnaast ga ik het vooral als indie machine gebruiken.Enjoy! Zou ook graag een OLED kopen, maar de weinige liefde die ik momenteel mijn Switch geef en de “lage upgrade” verantwoordt dat jammer genoeg niet. Maar met een aantal van die games: you’re in for a wild ride!
Ik denk dat ik met die spellen maanden speelplezier heb, dat is toch de bedoelingDaar gaat u kerstvakantie![]()