Welke game heb je laatst gekocht?

Fisher online met alle dlcs 16.61 euro op steam.
Is nog een early acces game, gemaakt door 1 persoon.
Heeft heel veel weg van Russian Fishing 4 eigenlijk, je zou bijna denken dat een clone is.

Megaquarium voor paar euro ( was buiten de sale )
Theme park game, moet je u eigen aquariums bouwen en vissen unlocken door research.
Heel relax deze game.

Fisher online met alle dlcs 16.61 euro op steam.
Is nog een early acces game, gemaakt door 1 persoon.
Heeft heel veel weg van Russian Fishing 4 eigenlijk, je zou bijna denken dat een clone is.

Megaquarium voor paar euro ( was buiten de sale )
Theme park game, moet je u eigen aquariums bouwen en vissen unlocken door research.
Heel relax deze game.
als je nog fishing games aanbevelingen hebt laat maar weten

elder scrolls online blackwood chapter (ps5)
mechwarrior 5 mercenaries (ps5)

Rainbow Six Vegas op Xbox XS (backward comp)

Lang geleden gespeeld, moeilijke game zeg. Eerste level breekt mijn cojones al. Zolang je met je team bent prima, maar de stukken waar je in je eentje moet spelen en het one shot one kill is

Rainbow Six Vegas op Xbox XS (backward comp)

Lang geleden gespeeld, moeilijke game zeg. Eerste level breekt mijn cojones al. Zolang je met je team bent prima, maar de stukken waar je in je eentje moet spelen en het one shot one kill is

Vroeger die terrorist hunts met een aantal maten echt kapot gespeeld. Teamplay was echt een must..

Tekken 7 op PS4, 9,99€ in de ps-store. Eindelijk iets dat mijn vrouw en ik samen kunnen spelen, alleen heeft zij dat als kind zodanig veel gespeeld dat ik meestal zwaar op mijn doos krijg van haar. :S

Terug
Bovenaan