Welke game heb je laatst gekocht?

Na de PS4-generatie overgeslagen te hebben, nu geprofiteerd van de Playstation Hits om op PS5 te spelen.
- Horizon: Zero Dawn
- The Last of Us Remastered
- Gran Turismo: Sport
- Uncharted Trilogy

Binnenkort haal ik de rest van de hits wel, maar dit is genoeg om mijn verlof op te vullen.

Doom: Eternal Deluxe Edition

South Park Stick Of Truth & The Fractured But Whole + alle DLC's

Ik ga het niet onder stoelen of banken steken, de meeste games die ik speelde in pre 2020 waren pirated games. Het is wel zo dat als het spel me echt aanstaat (lees 10+ uur geïnvesteerd) dan koop ik het ook.
Ben niet van plan om ze allemaal terug te herspelen maar de DLC's van Doom Eternal heb ik nog niet gespeeld, zal dus voor een 3e keer de base game finishen en daarna de DLC's.

Klopt dit dat control eerder bij ps plus zat en dat ik die al heb? Ik bedoel is dit dan de standaard versie, of is die ultimate toch anders dan we reeds kregen?

Zal de standaard versie zijn geweest. De ultimate voegt Ray tracing toe en DLC
Kan iemand dit 100% zekerheid bevestigen, in de nieuwsberichten zie ik staan dat de ultimate edition bij de games van februari 21 zaten, maar in mijn bibliotheek staat er gewoon Control, en er staat niet naast ultimate of standard edition, gewoon control dus

Kan iemand dit 100% zekerheid bevestigen, in de nieuwsberichten zie ik staan dat de ultimate edition bij de games van februari 21 zaten, maar in mijn bibliotheek staat er gewoon Control, en er staat niet naast ultimate of standard edition, gewoon control dus
Bij PS Plus zat begin dit jaar weldegelijk Control Ultimate Edition, dat was de versie met alle DLC bij en de PS5 upgrades. In de app staat ook wel gewoon Control in mijn bibliotheek, op PS5 kan ik het vanavond pas controleren maar ik denk dat Ultimate Edition gewoon geen aparte benaming heeft en er altijd als gewoon Control in staat.

Zal de UE zijn, ik heb het uitgespeeld en er waren nog DLC missies beschikbaar nadien.

Terug
Bovenaan