Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was vorig jaar al voorzichtig begonnen aan Attack on Titan, heb nu ineens een aantal issues gekocht. Daarnaast heb ik ook een paar strips van BlacksadI like this guy!! Welke manga hebt ge gekocht?
Ik heb 2 weken geleden de huidige full set van Hunter x Hunter overgekocht van iemand, never been so hyped!
Edit: Goeie keuze van game ook! Forgotten City is wel gratis op PS+ Extra nu denk ik, voor moest je dat hebben.
.En als je stopt met betalen, kun je ze helemaal niet meer spelenDat dit nog een topic is, zoveel van de games die ik hier zie aangekocht worden staan vaak gewoon op de gamepass. Lang leve subscription!

dorfromantik zeer leuke en rustgevende game aanrader voor iedereen.Steam sales is inderdaad ideaal als je net een steam deck binnen hebt.
XCOM2, Slay the spire en dorfromantik gekocht
De eerste 2 had ik al op ps4 maar de tv is 's avonds altijd bezet

Dan gaat het nog moeilijk wordenCuphead: leuk spel maar na een boss of 2 a 3 heb ik er toch telkens wel genoeg van. Zal dus nog even duren voor ik klaar ben met dit spel.

Bij launch heel hard mee geamuseerd. Have fun!Sunset overdrive voor 4eu.
Ben eens benieuwd, intrigeerde mij al lange tijd maar nu voor 4eu kunnen we niet sukkelen