welke gehypte/bekende films/series heb je nooit gevolgd

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 451

Guest
Indertijd toen ik 18 jaar was:

the x-files

Iederen in m'n klas was er gek van, maar ik vond er werkelijk geen hol aan.

En qua films:
LOTR, Jurassic Park. Jeezes, was toch ook niets voor mij hoor dit.

Hebben jullie van die dingen waarvan je zegt, "Wat ziet iedereen daar nu toch zo in ...het is mij een raadsel"

Ik vind Friends overhyped. Sommige afleveringen zijn nog wel geinig, maar dat er mensen zijn die elke aflevering een aantal keer hebben gezien kan ik moeilijk vatten.

Vrij recent:

The Masked Singer. What.the.actual.fuck.

Ik vind Friends overhyped. Sommige afleveringen zijn nog wel geinig, maar dat er mensen zijn die elke aflevering een aantal keer hebben gezien kan ik moeilijk vatten.

Vrij recent:

Idd Friends.

is zo'n typisch random gezwets 80 % van de tijd in die stomme living.

Big Brother zat ik ook aan te denken, maar dat telt niet echt vind ik. Dat is meer een reality program, en ja, dat valt niet echt onder series vind ik.

Idd Friends.

is zo'n typisch random gezwets 80 % van de tijd in die stomme living.

Big Brother zat ik ook aan te denken, maar dat telt niet echt vind ik. Dat is meer een reality program, en ja, dat valt niet echt onder series vind ik.
Ik herinner me enkel de tieten van Betty.

- Game of Thrones
- Lord Of The Rings

Gewoon omdat het mij niet aanspreekt.
GoT heb ik 2 maal geprobeerd, want eerste seizoen was best wel leuk. Maar toen kwamen die draken en mythologie shit. en mijn favoriete acteur verloor zijn kop (Sean Bean). Toen hoefde het niet meer.
Casa de papel 1 aflevering gegeven en vond ik geen hol aan.
Casa de papel ben ik wel tot in het 4e seizoen geraakt, maar dan begon alles terug opnieuw en opnieuw....
(3e seizoen was echt mooi, die escape naar de Filipijnen....)

Vrij recent:

Alles wat ze op VTM tonen is vanzelfsprekend. Dat is wegkijk TV zonder inhoud.

Voor mij: de Harry Potter reeks. Meerdere malen mee gestart, maar ik geraak door geen enkele film.

Seinfeld.. jaar geleden nog eens geprobeerd maar slaag er niet in om het leuk te vinden (na 8 afleveringen gestopt).

silicon valley en big bang theory paar afl van gezien en bij beide het zelfde gevoel -> irritante personages, niet mijn soort humor

The Wire :unsure:

200.gif

F.C. De Kampioenen... Nooit goed gevonden en, buiten als kind verplicht door de ouders, nooit bekeken.
Ik snap ook echt niet hoe ze nu nog steeds kijkers hebben na de 1000ste herhaling. Laat staan de mensen die het elke avond streamen.

The Masked Singer
Friends, Big Brother, al die dansprogramma's, al die kookprogramma's enzovoort
Casa de papel
big bang theory

Al deze + de meeste sitcomes eigenlijk..
How i met your mother, Modern family en al die soortgelijke dingen... Ge pikt daar af en toe eens een aflevering van mee.
Maar het merendeel heb ik daar niet van gezien

Films:
Titanic, iedereen is altijd verbaast als ik zeg dat ik die nog nooit gezien heb lol

Terug
Bovenaan