welke gehypte/bekende films/series heb je nooit gevolgd

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
Wat ik dan weer niet begrijp is hoe iemand The Big Lebowski niet grappig kan vinden!
Ik weet nog dat ik die op tv gezien heb en toen ik er de volgende dag met een maat over praatte die hem ook gezien had vond hij er ook niets aan.
Ik ga niet zeggen dat we identiek dezelfde filmsmaak hebben, maar bij comedy weet ik dat hij ook fan is van Britse comedies a la Monty Python. Dunno, misschien zijn wij de enigste 2 die de film niet grappig vonden of speelt de leeftijd een rol (wij zijn beide van dezelfde leeftijd, 50's nu).
Geen ziel hebben. :unsure:

Office Space vind ik ook hilarisch. Sue me. :cool:
De enigste scene die ik grappig vond is wanneer ze die Xerox machine met een baseball bat tekeer gaan, die scene was oprecht grappig en relatable want hoeveel keer gebeurd het niet dat de print/kopieer machine niet wil werken omdat het papier vast zit of dat er een technisch mankement is en je het ding een trap wil geven.
En dan hebben we het obligate nerdy typetje (ben zijn naam vergeten) die voor comic relief moet zorgen en die grappig is voor 5 of 10 min. en dan heb je het wel gehad.
En als ik mij nog goed herinner was er tegen het einde nog een of ander frauduleuze plot omdat zelfs de makers niet meer wisten wat ze met de film nog konden aanvangen.

Nu goed, comedy is (net als horror) zowat het meest subjectieve genre, so no hard feelings.
Als ge eens echt keet wilt schoppen op een nerd forum, mijn entries voor deze thread: Rick & Morty en The IT Crowd, both fucking thrash.
De IT Crowd moet een van de weinige series zijn van na 2000 die ik nog goed vond, tenminste de eerste 2 seizoenen want daarna ging het snel bergafwaarts. Maar de eerste aflevering van S2 is een van de grappigste comedyepisodes die ik gezien heb.
De enige andere comedyserie van na 2000 die ik me herinner goed gevonden te hebben was Inside No. 9. Tenminste de eerste 4 seizoenen denk ik want de laatste 3 of zo seizoenen waren gewoon slecht. Maar die eerste seizoenen waren fantastisch. Het concept was simpel: elke episode had iets te maken met het nummer 9. Maar het kon over van alles gaan, thriller, horror, black comedy. Als je dit nog niet gezien heb moet je de eerste 4 seizoenen zeker een kans geven.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook zwaar fan van Monty Python, no excuses!
10gz.gif

;p

De enigste scene die ik grappig vond is wanneer ze die Xerox machine met een baseball bat tekeer gaan,
2889225.jpg

Prolly heel de XP periode mijn wallpaper geweest. 😆

De IT Crowd moet een van de weinige series zijn van na 2000 die ik nog goed vond, tenminste de eerste 2 seizoenen want daarna ging het snel bergafwaarts. Maar de eerste aflevering van S2 is een van de grappigste comedyepisodes die ik gezien heb.
Echt hé, ik heb zitten blèten van het lachen met die aflevering.

Zoveel nog niet gezien...

Afgaande op de reacties uit mijn omgeving, is Star Wars zowat het grootste gemis blijkbaar. Maar ook The Lord of The Rings en The Hobbit ontbreken. Ik ben ook helemaal niet mee in het Marvel Cinematic Universe gebeuren en zag daar ook maar bitter weinig van.

Terug
Bovenaan