Welke goede daad heb jij vandaag verricht?

respectloze manier van verwijzen verwijderd
Op de trein onlangs.

Ik zat op trein richting brussel. Zat schuin over mooi zwart meisje. Ze was een frans boek aant lezen dus een Waalse wellicht. Maar ja wel wat sjofel gekleed..

Naast het gangpad zaten 2 jonge 14jarige ofzo blonde trienen. Constant kijken naar haar , dan hoofden bij elkaar steken en in elkaars oor fluisteren. Duidelijk aant roddelen over haar.

Na 10 minuten had ik er genoeg van. Want dat zwarte meisje had het ook door, en werd zenuwachtig..

Met mn vuist op hun armleuning geklopt en gezegd in het engels, zodat dat franse meisje het ook kon begrijpen : STUPID BITCHES. STOP WORKING ON MY NERVES. YOU THINK YOU ARE SPECIAL. YOU AINT SHIT.

Enige reactie was WELL EXCUSE ME en weg waren ze.

De glimlach nadien van dat meisje was goud waard. Daarvoor deed ik het.

Ik kan er niet tegen . Preying upon the weak.

Laatst bewerkt door een moderator:
Op de trein onlangs.

Ik zat op trein richting brussel. Zat schuin over mooi zwart meisje. Ze was een frans boek aant lezen dus een Waalse wellicht. Maar ja wel wat sjofel gekleed..

Naast het gangpad zaten 2 jonge 14jarige ofzo blonde trienen. Constant kijken naar haar , dan hoofden bij elkaar steken en in elkaars oor fluisteren. Duidelijk aant roddelen over haar.

Na 10 minuten had ik er genoeg van. Want dat zwarte meisje had het ook door, en werd zenuwachtig..

Met mn vuist op hun armleuning geklopt en gezegd in het engels, zodat dat franse meisje het ook kon begrijpen : STUPID BITCHES. STOP WORKING ON MY NERVES. YOU THINK YOU ARE SPECIAL. YOU AINT SHIT.

Enige reactie was WELL EXCUSE ME en weg waren ze.

De glimlach nadien van dat meisje was goud waard. Daarvoor deed ik het.

Ik kan er niet tegen . Preying upon the weak.
Ik denk dat menig wagon u eerder voor zot verklaard en rapper tegen grond werkt omdat ge tegen 14 jarige blonde trienen roept, dreigt en scheld.
Dat zou ook een goeie daad zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan