cege
Well-known member
Totaal mijn best niet doen op school, overal mijn voeten aan vegen, hele dagen in mijn bed liggen en dan zou ik ongetwijfeld wel in aanmerking komen voor een leefloon en zou ik niet meer moeten gaan werken!

Hier, je avondeten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Totaal mijn best niet doen op school, overal mijn voeten aan vegen, hele dagen in mijn bed liggen en dan zou ik ongetwijfeld wel in aanmerking komen voor een leefloon en zou ik niet meer moeten gaan werken!

Ik vond het wel humoristisch mijn opmerking, maar ieder zijn humor natuurlijk....
Hier, je avondeten
Ik vond het wel humoristisch mijn opmerking, maar ieder zijn humor natuurlijk....

Uiteindelijk is dat wel aan te leren hé, het is geen rocketscience, bovendien is er in het secundair maar 1 deftige richting in die sector en dat is TSO koel en warmtetechnieken, bso sanitair en verwarming is ook niet meer wat het geweest is.Ipv handel int middelbaar zou ik sanitair of elektriek gedaan hebben en zelfstandige geweest zijn.
Nu verdien ik wel 2k met magazijnwerk en mooie daguren maar erg veel voldoening is er daar niet van.
Sanitair in avondschool trekt op niets, hopelijk avondschool fietshersteller is dat iets beter.
Idem.ik zou gewoon véél vroeger aan mijn huidige job begonnen zijn. ik zou er financieel een pak beter voor staan, tov die verloren jaren op mijn vorige job waar de lonen vast lagen, en anciënniteit niet telde.
Ook waar, maar met gezin en madam in shiften geen optie meer. Alles is aan te leren.Uiteindelijk is dat wel aan te leren hé, het is geen rocketscience, bovendien is er in het secundair maar 1 deftige richting in die sector en dat is TSO koel en warmtetechnieken, bso sanitair en verwarming is ook niet meer wat het geweest is.
Bovendien moet je toch vooral de stiel op de werkvloer leren...
Blijven lebberen.Helemaal hetzelfde. Tevreden over mijn loon, geen klote stress, hoef niet aan pieten te zuigen om goed te staan bij wannabe managers met kostumekes en streken omdat ze denken belangrijk te zijn. I'm fucking blessed
Je zou kunnen opteren om te starten bij een installateur en 1 dag opleiding te volgen bij Syntra, er zijn zeker en vast mogelijkheden...Ook waar, maar met gezin en madam in shiften geen optie meer. Alles is aan te leren.
Loon gezien van zo een niveau C? na 15 jaar 2000 netto ofzo dus is ook niet echt zo interessant he en als statutair nog een job op c-niveau vinden? Ga je lang moeten zoeken....allemaal contractueel.Dunno.
Die IT-shit soms toch wel beu.
Dat nog tot mijn 65 ook.
Het evolueert ook steeds maar. Begrepen door je collega's word je ook niet. Vergeet deftige omschrijvingen. Veel shit, pruts en prul.
Van ooit platte desktoptoepassingen die vrij simpel waren, tot webtoepassingen met een pak meer complexiteit, tot nu alles steeds meer evoluerend naar DevSecOps-troep. En elke stap vooruit betekent google hanteren.
Ik kan nog de sprong maken naar een saaie dossierbeheerder.
Werkelijk, mocht ik opnieuw kunnen beginnen.
Mss gewoon middelbaar, dan bij de overheid als niveau C dossierbeheerder, statutair, en de rit chill uitzitten. Minder loon, dat wel. (maar ja, gestudeerde jaren financieel inhalen en opschuiven van pensioenleeftijd, veel is relatief)
En dan nog zien of je intern kan doorgroeien.
Het wordt al langer gezegd dat ze nog amper statutairen meer aannemen.Loon gezien van zo een niveau C? na 15 jaar 2000 netto ofzo dus is ook niet echt zo interessant he en als statutair nog een job op c-niveau vinden? Ga je lang moeten zoeken....allemaal contractueel.
Loon gezien van zo een niveau C? na 15 jaar 2000 netto ofzo dus is ook niet echt zo interessant he en als statutair nog een job op c-niveau vinden? Ga je lang moeten zoeken....allemaal contractueel.
goh ja, dat is ook maar een titel hoor. mijn officiële titel is "administratief assistent". veel administratie doe ik niet hoor, en ben ook niemands assistent.En een C zit gauw aan 2000 netto, die lagere lonen betalen nog amper belasting nu.
2500 bruto is een 2000 netto, een C zit na enkele jaartjes al aan 2500 bruto.
En dan heb je nog van C1 t.e.m. C5, hoe het ook allemaal juist werkt.
Super chill en een minder loon ja, of veel meer zever aan uw kop voor meer.
Jeetje, 'administratief talent', benoemd, roerend in de koffie. Ik zie me daar al zitten.