Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Derry Girls vond ik ook geweldig! How to get to heaven from Belfast ook heel kort aan begonnen, maar om een of andere reden nog niet verder kunnen kijken.How to get to heaven from Belfast
Fantastische serie vind ik het. Kijkt vlot weg, goeie humor en toch wel een beetje spanning, maar niet te serieus.
Wel fan van de schrijfster, Derry girls pas 2 maanden geleden toevallig gezien en ook echt strijk gelegen.
Was idd ok maar vond de versie van 1994 veel beter. Heb die in de tijd nog gaan huren in de videotheek en alles na mekaar bekeken en als ik mij herinner waren dat 2 of 3 videocassettes. Rond de 6 uur in totaal.
Ik heb die toch al paar keer herbekeken![]()
Ik heb ook de originele versie (The Stand 1994) gebinged toen die in de videotheken lag, en had daar heel leuke herinneringen aan.Idem, een hele dag achter tv hangen om die uit te kijken!
Toen we die kozen wisten we eerst zelfs niet dat die 6u duurde tot de man van de videotheek ons meerdere cassettes gaf![]()
En ook het laatste blijkbaar.Het blijft weer geheel onder de radar maar ook het nieuwe seizoen 2 van Ted is wel lachen.
Ik zit aan aflevering 6 en ik heb gelijk geen zin om verder te kijken. 't Is totaal niet boeiendAnimal Kingdom op Netflix.
Prachtig.
Liever niet. Er zijn al genoeg animatieseries van die makers. Ik las gisteren dat er zelfs een spinoff van Stewie gaat komen.T zou te duur zijn idd, zeker die D&D afleveringMaar ze zouden animatieserie wel overwegen. 't Is nu al Family guy humor met family guy muziek en voices dus dat onderscheid wordt dan wel heel klein.
Net seizoen 4 van Slow Horses uit. Is inderdaad het minste van de 4. Nog altijd bovengemiddeld imo maar de plot met Harkness die kinderen verwerkt om daar een groep assassins mee te maken was een beetje bij de haren getrokken.Zelf ervaarde ik een dipje in kwaliteit met seizoen 4, maar seizoen 5 vond ik dan weer even goed als de rest. Het derde seizoen is misschien mijn favoriet so far.

S2 is ook echt top imo.Aflevering 8 s1 van The Pitt kon ik oprecht amper aan.
Het zwembad verdrinking stuk was ziek hard
Ja hoe ze het niveau blijven halen verbaasde me wel. Dacht van ja, more of the same, en dat is het wel, maar toch blijft het erg boeien. Het zijn de kleine nuances in de karakters die het hem doen denk ik. En de pacing ook.S2 is ook echt top imo.
Idd, ik zou ook eindeloos kunnen blijven kijken. Elk personage heeft ook zo'n boeiende en diverse verhaallijn imo + dat van elke patient erbij.Ja hoe ze het niveau blijven halen verbaasde me wel. Dacht van ja, more of the same, en dat is het wel, maar toch blijft het erg boeien. Het zijn de kleine nuances in de karakters die het hem doen denk ik. En de pacing ook.
Elke aflevering lijkt ook maar 20-25 minuten te duren terwijl het eigenlijk 40-45 minuten is. Is geleden van Mad Men dat ik dat nog gehad heb.
dit idd, en vooral op zo'n manier gedaan dat het niet te 'obvious' is. Per gesprek met een patient of mede dokter leer je iets bij over de personages om zo een mooi beeld te krijgen en goed mee te kunnen levenElk personage heeft ook zo'n boeiende en diverse verhaallijn imo