Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar kan je dat ergens zien?

Ik zeg dat al maanden maar niemand luistert naar mij.
Dikke merci voor hier vol te houden, ik heb er zwaar van genoten.Ik zeg dat al maanden maar niemand luistert naar mij.
Alle lof voor The Wire is IMO terecht, geweldige serie, ook al is die ondertussen ook 20 jaar oud.The Wire uitgekeken. Geen idee waarom ik deze nooit eerder heb gekeken maar wat heb ik ervan genoten. Zelden zo'n goed in elkaar gestoken serie gezien. Vijf seizoenen waarvan elk een ander aspect van de maatschappij belicht en waarbij ze toch telkens alles met elkaar weten te verweven. Voel een klein zwart gatje opkomen in zoektocht naar iets anders nu.
Met een jonge Michael B Jordan als Wallace overigens. Zoveel goeie acteurs in die serie die we later in grotere rollen zagen.Alle lof voor The Wire is IMO terecht, geweldige serie, ook al is die ondertussen ook 20 jaar oud.
Ik heb geluisterd. Geluisterd en gekeken en genoten.Ik zeg dat al maanden maar niemand luistert naar mij.
Zit nu helft aflevering 2. Komt wel traag op gang. Eigenlijk nog niets gebeurtSharp Objects, een minireeks van HBO, is mij na al die jaren (dateert van 2018) nog altijd bijgebleven. Die laatste aflevering was bij momenten bijna ondraaglijk spannend.
Het is inderdaad een 'slow-burn thriller'. Heb uit interesse die term eens opgezocht en de definitie die Google AI mij geeft vind ik perfect bij de reeks passen:Zit nu helft aflevering 2. Komt wel traag op gang. Eigenlijk nog niets gebeurt
Als het klein mag zijn, van dezelfde schrijvers, Generation Kill. En als het terug wat groter mag, almighty Treme. Ook datzelfde team. Er is weinig beter.Voel een klein zwart gatje opkomen in zoektocht naar iets anders nu.
Down in the TremeAls het klein mag zijn, van dezelfde schrijvers, Generation Kill. En als het terug wat groter mag, almighty Treme. Ook datzelfde team. Er is weinig beter.
Treme... nog nooit van gehoord. Ik zet het op mijn lijst. Gisteren begonnen aan Banshee, ook al een wat oudere serie die een tijdje op mijn lijst stond. Eerste aflevering smaakt wel naar meer. De brutaliteit wordt duidelijk niet geschuwdAls het klein mag zijn, van dezelfde schrijvers, Generation Kill. En als het terug wat groter mag, almighty Treme. Ook datzelfde team. Er is weinig beter.

LOL UK seizoen 2 is begonnen. Toch weer goe zenne.
Ik wou dat ik Banshee ook nog eens kon zien zonder het al eens gezien te hebbenTreme... nog nooit van gehoord. Ik zet het op mijn lijst. Gisteren begonnen aan Banshee, ook al een wat oudere serie die een tijdje op mijn lijst stond. Eerste aflevering smaakt wel naar meer. De brutaliteit wordt duidelijk niet geschuwd![]()