Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Perfect einde imo.The Sopranos uitgekeken.
Wat een topserie. Heerlijke personages, topacteurs met Gandolfini in de rol van zijn leven, die verhaallijnen die zo goed blijven en heerlijk traag evolueren, maar wat moet ik met dat einde?
Geniaal geschoten en gemonteerd en ja eigenlijk perfect maar geen idee hoe ik het moet interpreterenPerfect einde imo.
Zoals je zelf wil zou ik zeggen, dat leek me ergens de intentie?Geniaal geschoten en gemonteerd en ja eigenlijk perfect maar geen idee hoe ik het moet interpreteren
Ja en ik geraak er niet uit hoe.Zoals je zelf wil zou ik zeggen, dat leek me ergens de intentie?
Zo goed "the Wire". Onlangs ook voor de eerste keer gezien. Had heel even nodig om erin te komen want wat trager dan hedendaagse series maar het zit o zo goed in elkaar.Ja en ik geraak er niet uit hoe.
Nu even Rooster opzetten want na 6 maand Sopranos heb ik wel is iets luchtig nodig. En dan The Wire
Ik heb net het eerste seizoen gezien. Ik vond het zeker niet slecht, maar maffia/gangster series interesseren me niet echt, dus ik ga niet meteen verder kijken.The Sopranos uitgekeken.
Wat een topserie. Heerlijke personages, topacteurs met Gandolfini in de rol van zijn leven, die verhaallijnen die zo goed blijven en heerlijk traag evolueren, maar wat moet ik met dat einde?
Blijft toch m'n nummer 1. The Wire is goed, heel goed. Maar The Sopranos heeft toch nog een streepje voor.The Sopranos uitgekeken.

Toegegeven; vond ik ook het minste van allemaal. Gewoon doorduwen, komt helemaal goed in volgende seizoenen.Ik was bij The Wire in S2 het ineens volledig kwijt tbh![]()
It grows on you. De eerste keer vond ik dat ook het seizoen dat er niet in leek te passen, maar het werkt. Die laatste aflevering vond ik ook heel sterk, wanneer ze alles "opkuisen", met deze achtergrondmuziek:Toegegeven; vond ik ook het minste van allemaal. Gewoon doorduwen, komt helemaal goed in volgende seizoenen.
Zal het nog eens een tweede kans geven dan. Want S1 vond ik wel heel sterkToegegeven; vond ik ook het minste van allemaal. Gewoon doorduwen, komt helemaal goed in volgende seizoenen.
Ik heb hetzelfde gevoel. Zeker niet slecht maar ben halverwege seizoen 1 afgehaakt wegens weinig interesse.Vanwege de recensies hier (en de bladen) ook eens The Pitt gaan checken. Het is goed gemaakt maar ben zelf niet voor medische series, maar het weet mijn aandacht niet echt vast te houden. Ik heb het meer voor Spoed 24/7 waar de triviale problemen in hun eenvoud kunnen boeien, maar het is een persoonlijke mening, kwalitatief is het zeker.
Er zou een derde seizoen van komen, de fans kunnen hun hart ophalen.
Zelf echt wel fan, maar ik kan wel begrijpen dat dit wat in je interessesfeer moet liggen.Vanwege de recensies hier (en de bladen) ook eens The Pitt gaan checken. Het is goed gemaakt maar ben zelf niet voor medische series, maar het weet mijn aandacht niet echt vast te houden. Ik heb het meer voor Spoed 24/7 waar de triviale problemen in hun eenvoud kunnen boeien, maar het is een persoonlijke mening, kwalitatief is het zeker.
Er zou een derde seizoen van komen, de fans kunnen hun hart ophalen.