Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist van niets maar vond The Punisher altijd wel goed vroeger. Het is wel een film precies.Niemand hyped voor het nieuwe seizoen van The Punisher? Trailer zag er toch al nice uit vond ik.
Ooh ok, dacht dat het over een 3de seizoen gingIk wist van niets maar vond The Punisher altijd wel goed vroeger. Het is wel een film precies.
![]()
Nieuwe Marvel-film 'The Punisher: One Last Kill' verschijnt direct op Disney+ en dit is de eerste trailer
Eerste trailer 'The Punisher: One Last Kill' met Jon Bernthal: vanaf 12 mei op Disney+.www.filmtotaal.nl
Heel teleurstellend tov seizoen 1.Paradise seizoen 2 Het seizoen loopt bijna af maar niet elke aflevering was een succes. Xavier is ergens nog een rode draad maar zijn verhaallijn lijkt wat stoom te verliezen om heel traag te rekken doorheen het hele seizoen. Mss waren er ook te veel scènes in de buitenwereld die op zich goede miniverhalen zijn maar het hoofdnarratief loopt wat verloren. Vorig seizoen waren de finale-afleveringen "wow", mss verbazen die nog.
Mijn interpretatie van dat einde is dat hij altijd achter zijn schouder zal moeten kijken en nooit een rustig leven zal hebben.The Sopranos uitgekeken.
Wat een topserie. Heerlijke personages, topacteurs met Gandolfini in de rol van zijn leven, die verhaallijnen die zo goed blijven en heerlijk traag evolueren, maar wat moet ik met dat einde?
Zalig heBedankt voor degene die hier Mr Mercedes aanraadde, was top, vooral seizoen 1. Brendan Gleeson speelt dat ook uitstekend, de rol is hem op het lijf gegoten.
Denken jullie dat Brady “genezen” was? Mij lijkt sterk van niet, was gewoon een truc om aan de gevangenis/doodstraf te ontsnappen.
Als je de seizoenen door bent kan je meteen de vervolgserie zien die juist is gestart op Disney+ The Testaments waar het meer gaat over de meisjes en hoe ze een (afschuwelijke) toekomst krijgen voorgeschoteld.Bezig aan The Handmaiden's Tale, voelt soms een beetje profetisch aan als je kijk naar wat er in de States allemaal gebeurt.
De moeite om andere seizoenen te zien? Vond het perfect einde bij S1 en was verbaasd te zien dat er S2 en 3 waren. Voelt als uitmelkerij.Bedankt voor degene die hier Mr Mercedes aanraadde, was top, vooral seizoen 1. Brendan Gleeson speelt dat ook uitstekend, de rol is hem op het lijf gegoten.
Denken jullie dat Brady “genezen” was? Mij lijkt sterk van niet, was gewoon een truc om aan de gevangenis/doodstraf te ontsnappen.
Ik vond het niet slecht, maar vergeleken met seizoen 1 toch aanzienlijk minder. Ik heb het op IMDB een 8 gegeven, alleen seizoen 1 zou een 9 gekregen hebben maar de andere 2 seizoenen zijn toch maar een 7 waard.De moeite om andere seizoenen te zien? Vond het perfect einde bij S1 en was verbaasd te zien dat er S2 en 3 waren. Voelt als uitmelkerij.
Ook aan het kijken. Was om 1 of andere reden wat van mijn radar gebleven, maar verrassend goed.: mijn vrouw is naar The Diplomat beginnen kijken en daar ben ik na een halve aflevering op afgeknapt : veel te Amerikaans en dus oninteressant.