Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

The Falcon and the Winter Soldier ep 1: eeeeeeeeh

Eerste 15min waren popcorn material, daarna wat te bruusk over gegaan naar backstory info.
Enfin, kga toch naar de tweede ep kijken ^^

Rewatch: Final Space ep 1 - 2: OMG how I love this show :love:
The Pole ep 1: Saint Dick..welja, niet voor kids dus ^^

The Falcon and the Winter Soldier ep 1: eeeeeeeeh

Eerste 15min waren popcorn material, daarna wat te bruusk over gegaan naar backstory info.
Enfin, kga toch naar de tweede ep kijken ^^

Rewatch: Final Space ep 1 - 2: OMG how I love this show ^
Okay...you have earned a cookie.

Ondertussen zelf uitgekeken
Gomorra seizoen 3 : Het nihilisme van het plot weegt soms door en het einde maakt duidelijk dat we geen beterschap moeten verwachten. Toch blijft het fascinerend en rauw. Het is schone lelijkheid.

Ash vs Evil Dead
Seizoen 3 voelt een stuk leuker aan dan het tweede, wat het...in samenwerking met het geschifte einde...des te schrijnender maakt dat deze gecancelled is. Het was groovy zo lang het duurde.

Red Oaks
Seizoen 3 van deze ondergewaardeerde jaren 80 pastische voelt eerder aan als een 6 afleveringen durende epiloog, maar als bevredigend slot waar alle personages closure krijgen kan het wel tellen. Mochten alle kleine reeksen maar die kans krijgen..

Rewatch: Final Space ep 1 - 2: OMG how I love this show :love:
Final Space... ik zit mid season 2 en ik weet eigenlijk nog altijd niet waar die serie naartoe wilt. I like it (anders bleef ik niet kijken), maareuh yeah no freaking clue 🤷‍♂️.

The Flight Attendant: montage en verhaalwendingen zijn een adrenalinespuit in uw borstkas, dialogen zijn wel irritant Amerikaans grotestadsgewauwel. Viel niet te bingen, te nerveus, morgen episode 3

Final Space... ik zit mid season 2 en ik weet eigenlijk nog altijd niet waar die serie naartoe wilt. I like it (anders bleef ik niet kijken), maareuh yeah no freaking clue 🤷‍♂️.
Waar bekijk je dit? Destijds in VK gezien op Netflix, maar hier is het niet beschikbaar 🙃

“chookidy”

Ik heb s1 ook in NL bekeken, toen was dat ook niet beschikbaar in België. Ondertussen kan ik beide seizoenen hier bekijken.

(Very) Late to the party, maar vorige week Seizoen 1 van Luther er door gejaagd
Lang geleden dat ik zo op het puntje van mijn stoel gezeten heb voor een finale
Begint een beetje als een relatief cliché politieserie'tje (de getroubleerde flik), maar wordt gaandeweg beter en interessanter
Wat een geweldige actrice is Ruth Wilson trouwens :love:

Terug
Bovenaan