Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The bridge al gezien?Op prime The Killing gekeken, vier seizoenen en die serie zit wel goed in elkaar; wel een boontje voor Joel Kinnaman en zijn vertolking.
Iemand tips voor een volgende serie in hetzelfde genre?
Hmja daar bleef ik wel op men honger zitten. Net zoals bv de #Alcatraz serie van 2012 denk11.22.63 op Prime bekeken. Miniserie van het gelijknamige boek van Stephen King. Vond het wel goed, leuk om eens gezien te hebben, ook al blijft het boek veel beter uiteraard. Maar op zich wel een geslaagde verfilming!
Ja, net zoals de originele versie van The Killing.The bridge al gezien?
Uitgekeken en top bevonden! Voor mij misschien 1 van de beste (nieuwe) series van de laatste jaren.![]()
Al 2 afleveringen bekeken en het smaakt naar meer!
Aflevering 2 heeft een beetje Uncut Gems vibes![]()
Afgezet na paar afleveringen, wat een énorm nerveus gedoe. Die aflevering 2 is een lange take, dat is best wel knap. Maar je moet toegeven dat al die afleveringen in principe 10 minuten zouden duren, maar uitgemolken worden naar een half uur omdat personage Seth gewoon de eerste minuten iets ontkent, en dan letterlijk 15 minuten de fout ontloopt omdan de laatste 5 minuten het op te lossen of toe te geven.Uitgekeken en top bevonden! Voor mij misschien 1 van de beste (nieuwe) series van de laatste jaren.
Als film en serie liefhebber ga je veel verwijzingen herkennen wat het nog een extra dimensie geeft.
The Missing kan je ook wel in dit genre zetten. Eventueel The Fall ook.Op prime The Killing gekeken, vier seizoenen en die serie zit wel goed in elkaar; wel een boontje voor Joel Kinnaman en zijn vertolking.
Sommige zijn idd wel nerveus, vandaar ook mijn eerdere vergelijking met Uncut GemsAfgezet na paar afleveringen, wat een énorm nerveus gedoe. Die aflevering 2 is een lange take, dat is best wel knap. Maar je moet toegeven dat al die afleveringen in principe 10 minuten zouden duren, maar uitgemolken worden naar een half uur omdat personage Seth gewoon de eerste minuten iets ontkent, en dan letterlijk 15 minuten de fout ontloopt omdan de laatste 5 minuten het op te lossen of toe te geven.
Broadchurch al gezien?Op prime The Killing gekeken, vier seizoenen en die serie zit wel goed in elkaar; wel een boontje voor Joel Kinnaman en zijn vertolking.
Luther, Mare of Easttown (wel maar mini-serie)? Misschien al beetje anders, maar ook wel goed Homeland.Ja, net zoals de originele versie van The Killing.
Is Carnival Row op Prime een beetje de moeite?
Zit op aflevering 3 en ik heb geen idee over wat het gaatDit weekend Sirenes gebinged op Netflix, leuke 8/10![]()
Dus het was tijdsverspilling voor uHet is inderdaad voor intelligente mensen.