Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Op prime The Killing gekeken, vier seizoenen en die serie zit wel goed in elkaar; wel een boontje voor Joel Kinnaman en zijn vertolking.
Iemand tips voor een volgende serie in hetzelfde genre?

11.22.63 op Prime bekeken. Miniserie van het gelijknamige boek van Stephen King. Vond het wel goed, leuk om eens gezien te hebben, ook al blijft het boek veel beter uiteraard. Maar op zich wel een geslaagde verfilming!

11.22.63 op Prime bekeken. Miniserie van het gelijknamige boek van Stephen King. Vond het wel goed, leuk om eens gezien te hebben, ook al blijft het boek veel beter uiteraard. Maar op zich wel een geslaagde verfilming!
Hmja daar bleef ik wel op men honger zitten. Net zoals bv de #Alcatraz serie van 2012 denk
.

Uitgekeken en top bevonden! Voor mij misschien 1 van de beste (nieuwe) series van de laatste jaren.
Als film en serie liefhebber ga je veel verwijzingen herkennen wat het nog een extra dimensie geeft.
Afgezet na paar afleveringen, wat een énorm nerveus gedoe. Die aflevering 2 is een lange take, dat is best wel knap. Maar je moet toegeven dat al die afleveringen in principe 10 minuten zouden duren, maar uitgemolken worden naar een half uur omdat personage Seth gewoon de eerste minuten iets ontkent, en dan letterlijk 15 minuten de fout ontloopt omdan de laatste 5 minuten het op te lossen of toe te geven.

Op prime The Killing gekeken, vier seizoenen en die serie zit wel goed in elkaar; wel een boontje voor Joel Kinnaman en zijn vertolking.
Iemand tips voor een volgende serie in hetzelfde genre?
The Missing kan je ook wel in dit genre zetten. Eventueel The Fall ook.

Afgezet na paar afleveringen, wat een énorm nerveus gedoe. Die aflevering 2 is een lange take, dat is best wel knap. Maar je moet toegeven dat al die afleveringen in principe 10 minuten zouden duren, maar uitgemolken worden naar een half uur omdat personage Seth gewoon de eerste minuten iets ontkent, en dan letterlijk 15 minuten de fout ontloopt omdan de laatste 5 minuten het op te lossen of toe te geven.
Sommige zijn idd wel nerveus, vandaar ook mijn eerdere vergelijking met Uncut Gems 😋
Nope, geen enkele voelt voor mij uitgemolken aan. De speeltijd van om en bij een half uur is perfect.

Bedankt voor de tips, zaten enkele bij die ik nog niet had gekeken.
Gisteren in één ruk I, addict op Disney+ gezien. Misschien niet voor iedereen maar vond hem heel stevig.

Apples Never Fall: via VRT Max gekeken. Niet zo heel slecht maar beetje voorspelbaar wel. Redelijk geacteerd.

Yellowstone seizoen 1 en halverwege seizoen 2 . Doet me heel erg denken aan Sons of Anarchy, maar dan in een cowboy-setting.

Ik vind het tot nu toe zeker te pruimen, Kevin Costner speelt dat ook heel goed.

Terug
Bovenaan