Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Wat voor een omhoog gevallen stuk tekst is dit nu weer? Ik begin mijn pleidooi met "IK vind..." om dan te eindigen met dat "IK het eigenaardig vind dat er mensen zijn die dit goed vinden". Waar beweer ik ergens dat het om feiten gaat? Beetje eigenaardige reactie op mijn mening vind IK.

Ik zou uw tekst toch nog eens opnieuw lezen. Die is toch niet wat gij in uw hoofd heb zitten.
Maar uw hele mindset wordt al mooi getoond in de opening van uw post.

Met al deze praat hier over Star Wars heb ik nog eens Empire opgezet.
Als nerd krijg je toch een ongelofelijke stijve als ‘the imperial march’ begint. Kippenvel. Toch één, zoniet beste, score voor een film

Met al deze praat hier over Star Wars heb ik nog eens Empire opgezet.
Als nerd krijg je toch een ongelofelijke stijve als ‘the imperial march’ begint. Kippenvel. Toch één, zoniet beste, score voor een film
John Williams is gewoon een genie. De themamuziekjes voor Indiana Jones (vooral dat duister melodietje in Raiders) en ook die voor Star Wars zijn stuk voor stuk memorabel. Luke Skywalker zijn themamuziek, Duel of Fates,... :drool: De muziek is nog een van de redeeming factors van Phantom Menace.

Fargo seizoen 3 uitgekeken.
Ondertussen 1, 2 (halverwege gestopt), 3 & 5 gekeken.
S1 steekt er wel met kop en schouders bovenuit maar de serie blijft wel een zeker niveau behouden.
Leuk dat elk seizoen zo wel 1 of ander mysterieus personage heeft.

Garth Marenghi's Darkplace
Aflevering 1 gekeken, en het zegt me niets.
En sorry voor de opmaak, maar ik krijg het niet weg.

Gisteren Stranger Things uitgekeken. Niks kan voor mij tippen aan seizoen 4 met vooral dan Eddie als character maar het was niet slecht. In tegenstelling tot vele series die op zijn einde komen, hebben ze hier wel echt hun best gedaan om een duidelijke en goed uitgeschreven closure te geven aan de kijker. Dus alleen al daarvoor chapeau.

Eindelijk Mussolini: Son of the Century uitgekeken, had ik dat al vermeld?

Geweldige stijl, geweldige muziek, geweldig acteerwerk. Alleen vond ik het te lang duren. Dit had ook in vijf afleveringen verteld kunnen worden. Maar nog steeds een aantrekkelijke reeks en moest het verhaal verder zijn gegaan dan enkel zijn machtsgreep in de jaren '20, dan was ik waarschijnlijk ook blijven kijken.

Eindelijk Mussolini: Son of the Century uitgekeken, had ik dat al vermeld?

Geweldige stijl, geweldige muziek, geweldig acteerwerk. Alleen vond ik het te lang duren. Dit had ook in vijf afleveringen verteld kunnen worden. Maar nog steeds een aantrekkelijke reeks en moest het verhaal verder zijn gegaan dan enkel zijn machtsgreep in de jaren '20, dan was ik waarschijnlijk ook blijven kijken.
Waar kijk je die?

Trol of niet?
Nee. Ik vind dat oprecht waanzinnig irritant dat dat er niet gewoon standaard wordt bijgezet.

Mubi, hbo, netflix, apple, streamz, disney en alle anderen die dan ook nog eens continu het aanbod veranderen waardoor zelfs chatgpt zelden het juiste antwoord geeft.

Zet het er gewoon bij.

Nee. Ik vind dat oprecht waanzinnig irritant dat dat er niet gewoon standaard wordt bijgezet.
Ik vind het oprecht waanzinnig irritant dat threads constant onderbroken worden met een debiele vraag die je op 5sec google vindt. En nee, dat is niet overdreven...
  • Selecteer tekst
  • Rechterklik
  • Klik op search (wat bij mij google is, die als default search engine ingesteld staat)
  • Tadaa. Where to watch staat zelfs helemaal bovenaan in het overzicht...
owBjDsG.png

En de vraag is ook irrelevant in veel situaties. Als het op meerdere platformen beschikbaar is of men het op fysieke media bekeken heeft, ben je toch niks met het antwoord van die persoon...

Ik vind het oprecht waanzinnig irritant dat threads constant onderbroken worden met een debiele vraag die je op 5sec google vindt. En nee, dat is niet overdreven...
  • Selecteer tekst
  • Rechterklik
  • Klik op search (wat bij mij google is, die als default search engine ingesteld staat)
  • Tadaa. Where to watch staat zelfs helemaal bovenaan in het overzicht...
owBjDsG.png

En de vraag is ook irrelevant in veel situaties. Als het op meerdere platformen beschikbaar is of men het op fysieke media bekeken heeft, ben je toch niks met het antwoord van die persoon...
De vraag is uiteraard irritant, dus ik wou - hence the question - dat ik ze niet moest stellen.

Zet het erbij.

En die “where to watch” is in zowat al mijn steekproeven uit het verleden - ook met google - onjuist gebleken.

De vraag is uiteraard irritant, dus ik wou - hence the question - dat ik ze niet moest stellen.

Zet het erbij.
Zoek het zelf op als men het er niet bijzet.

Of onthoudt het als mensen het zeggen... Die serie is in deze thread al meermaals aan bod gekomen, inclusief waar te zien. En je hebt er al op gereageerd... Hier heb je een reaction op gegeven en er is toen weldegelijk gezegd waar deze specifieke serie te zien is:
zSjPRbt.png

Je hebt al meer tijd verspilt en anderen geïrriteerd door er telkens achter te vragen i.p.v. het zelf op te zoeken. Of te onthouden...

Een sticky geen optie?

Ik volg poeperman ook wel. Als je toch post, ist kleine moeite.

Bestaat ook netflix topic...

Soms is het door het bos de bomen niet meer te zien

Ik volg poeperman ook wel. Als je toch post, ist kleine moeite.

Bestaat ook netflix topic...

Soms is het door het bos de bomen niet meer te zien
Maar neem nu een voorbeeld van eerder deze pagina: Fargo.
Is te zien op DVD, bluray, Netflix, Prime, Canvas, VRT Max (toen het op tv kwam) en nog talloze andere manieren (al dan niet legaal zoals @Zubrowka ook al aanhaalt...). Welk nut heeft het dan als die persoon post waar hij het gezien heeft?

Als je het zelf opzoekt, kan je tenminste kijken naar de dingen waar je zelf over beschikt.

Terug
Bovenaan