Denk dat het zal afhangen van de volgorde:verkloot het zien van de serie de boeken?
- Lees je eerst de boeken en kijk je dan naar de serie kan het zijn dat je de serie minder zal vinden (niet alles is gecovered of meegenomen, afwijken van verhaal, ...
- Kijk je eerst naar de serie/film dan is mijn verbeelding automatisch precies "beperkt" omdat gezichten van karakters dan direct die van op de serie/film zijn en kan ik er precies niet echt van genieten
- Harry Potter heb ik eerst de boeken gelezen en vond ik de films goed maar niet geweldig
- The Expanse heb ik eerst de serie gezien, daarna de boeken gelezen en daar vond ik de boeken beter dan de serie
- Ready Player One heb ik eerst het boek gelezen (fantastisch imho), daarna de film gezien en dat was ronduit ondermaats
Vanavond eens naar de eerste aflevering kijken maar het zal steken dat ik deze niet kan bingen.

Ik had seizoen 1 gezien en dat was wel tof, maar seizoen 2 was dan saai en dus afgehaakt. Ben nochtans grote Jennifer Aniston fan. Waar kunnen ze het nog 2 seizoenen lang over hebben