Killjoy
Redactiechef
The Beauty beginnen zien. Begon veelbelovend maar niveau zakt met elke aflevering.
Is een afkooksel van The Substance
The Beauty
Ryan Murphy zou er beter mee kappen. Het begint genant te worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Beauty beginnen zien. Begon veelbelovend maar niveau zakt met elke aflevering.
Is een afkooksel van The Substance
The Beauty
Net afl 5 uitgekeken van Dark en de eerste reveal gezien en de eerst plot hole (denk ik)Veel sterkte want je moet je kopje er wel bij houden.
Net afl 5 uitgekeken van Dark en de eerste reveal gezien en de eerst plot hole (denk ik)
undefined
. Hoe jonger de persoon, hoe minder ze van elkaar verschillen, niet?
) : Moscow settings en 70s vibe maken het vermakelijk, paar onlogische sprongen, maar neemt zich niet te serieusskippen en beginnen met het 5e seizoen, dat is weer een pak beterZit 3 afleveringen ver is Fargo seizoen 4 en ik voel het echt niet... Kan amper volgen en verveel me steendood. Wordt het beter of is het geen schande om deze te skippen?
Ondertussen Landman S2 uitgekeken, vond het zeker even goed als s1.Landman S2 begonnen hierna en toch ook wel weer zeer goed. Voor de rest niks meer gevonden dat ons kon boeien voor meer dan 1 aflevering.
heb die nog nooit gezien, maar zou ze wel es een kans geven nu.... ik zie dat dit maar 10 afleveringen zijn, klopt dit?Band of Brothers opnieuw bekeken na een 10tal jaar pauze.
wow wat blijft dat toch een fantastische mini serie. Voor mij met voorsprong het beste wat er is op dat gebied.
Nu terug een aantal jaar laten liggen zodat ik opnieuw hetzelfde plezier heb bij de rewatch![]()
Het is een miniserie die va in het begin op 10 afleveringen werd gemaakt. Het verhaal was dan ook af.heb die nog nooit gezien, maar zou ze wel es een kans geven nu.... ik zie dat dit maar 10 afleveringen zijn, klopt dit?
wel een beetje gek toch dat zo'n populaire serie gestopt is na 1 seizoen.
Hoe zie je dat dan zitten? gewoon de oorlog langer maken?heb die nog nooit gezien, maar zou ze wel es een kans geven nu.... ik zie dat dit maar 10 afleveringen zijn, klopt dit?
Er wordt gefocust op de individuele karakters na de oorlog en hoe ze er verder mee omgaan. Of zo zou een Netflix het aanpakken om er nog meer uit te persen en halverwege S03 het van de kaart te vegen. Dat hoeft nu niet voor mij.Hoe zie je dat dan zitten? gewoon de oorlog langer maken?
Is voor mij nog altijd de meest indrukwekkende serie die ik ooit gezien had over WO2
Absolute aanrader..heb die nog nooit gezien, maar zou ze wel es een kans geven nu.... ik zie dat dit maar 10 afleveringen zijn, klopt dit?