Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Mark W heeft zoals altijd een te hoge dunk van zichzelf. Vincent Chase speelt een topacteur waar alle vrouwen gek van zijn. Mark W heeft die status nooit bereikt. Verre van zelfs.

Met het risico om over te komen als een fanboy:

Hij heeft wel een BAFTA gewonnen en is genomineerd geweest voor een oscar. Is dat top top tier, nee, maar dan zit je wel in het op-een-na-hoogste echelon. Dijk van een prestatie in The Departed ook by the way.

En wat velen schijnen te vergeten: zijn debuutsingle, als rapper, heeft op 1 gestaan in de Billboard top 100. Na dat feat zullen er genoeg vrouwen gek genoeg geweest zijn van Marky Mark, met of zonder Funky Bunch. Wat een dijk van een nummer, woppa!

Hit it!

Badgast: gisteren laatste aflevering gezien. Leuk voor tussendoor. Soms wat bij de haren getrokken maar de komische momentjes maakten het nog wel genietbaar. Goed voor tussendoor.

Was idd ok maar vond de versie van 1994 veel beter. Heb die in de tijd nog gaan huren in de videotheek en alles na mekaar bekeken en als ik mij herinner waren dat 2 of 3 videocassettes. Rond de 6 uur in totaal.
Ik heb die toch al paar keer herbekeken :)
Idem, een hele dag achter tv hangen om die uit te kijken!
Toen we die kozen wisten we eerst zelfs niet dat die 6u duurde tot de man van de videotheek ons meerdere cassettes gaf 😝

Paradise op Disney+, tweede seizoen is begonnen. Eerste aflevering smaakt al naar meer, al vind ik het naar het einde toe wat veel bij elkaar gehaspeld. Morgen het vervolg!

Landman S01 : Lang op de bucketlist blijven staan maar vorige week toch aan begonnen. Loved it! Heerlijk chaotisch en pakkend bij momenten 8/10

Landman S01 : Lang op de bucketlist blijven staan maar vorige week toch aan begonnen. Loved it! Heerlijk chaotisch en pakkend bij momenten 8/10
wij juist Season 2 uitgekeken en was ook weer de moeite. Al benieuwd naar season 3 !!
Kijk nu ook al uit naar nieuwe serie in het yellowstone universe : Marchals , dacht dat dit begin maart uitkomt

Net aflevering 2 van Paradise bekeken.
Deze serie boeide me al van de eerste aflevering. Goede acteerprestaties, plot dat me vasthoudt…
Al hoop ik dat het niet al te veel uitgerokken gaat worden

The Night Agent seizoen 3. Was wat teleurgesteld in het 2de seizoen maar het 3de maakt het ruimschoots goed. Ik wil best nog eentje :)

Better Call Saul

S1/S2 uitgekeken. Als ik de gemiddelde redittor moet geloven zijn dit de zwakste seizoenen van de serie. Als ik die zin typ, lijkt het alsof ik in een sterrenrestaurant zeg dat mijn twee voorgerechtjes slechts "zeer goed" waren. Gelukkig betaal je voor HBO max veel minder dan het hypothetische sterrenrestaurant waar ze BCS zouden serveren.

Jimmy's relatie met Chuck wordt meesterlijk opgebouwd. Beetje bij beetje krijg je wat meer achtergrondinfo(in de cold openings) en het bevestigt voor mij alleen maar wat voor een doordacht verhaal BCS in zijn geheel zal vormen.

Jimmy die steeds moedwillig zichzelf blijft saboteren terwijl Kim hem blijft steunen is soms wel pijnlijk om te zien,. Zijn beslissingen blijven wel altijd trouw aan het personage. Heerlijk ook om een serie terug te volgen die zich beperkt tot slechts 2/3 plotlijnen die deftig uitgewerkt zijn. Mike's verhaal is ook enorm interessant om te volgen. Jonathan Banks speelt het zo goed dat Mike quasi altijd het meest boeiende personage on-screen is. :love:

Ik ga met hoge verwachtingen uitkijken naar eendert wat Vincent Gilligan en Peter Gould uitbrengen. Pluribus zal ik allicht wel mee wachten tot S2 uit is, ook al zit ik ondertussen zeer diep in de Rhea Seehorn fanclub. :unsure:

Bevergem
Sommige momenten waren ze mij kwijt.
Zaten wel grappige stukken in, voor mij toch een van de mindere West-Vlaamse serie's.
Snap ik. Een van de mindere West-Vlaamse series vind ik het zeker niet maar ik heb bepaalde scènes wel doorgespoeld wegens echt saai. Daar tegenover heb je dan wel weer enkele steengoede, hilarische scènes.

Bevergem
Sommige momenten waren ze mij kwijt.
Zaten wel grappige stukken in, voor mij toch een van de mindere West-Vlaamse serie's.
Ik kan er mij eigenlijk geen betere voor de geest halen. Die humor en personages voor mij toch een niveautje hoger dan Nonkels en Chantal. (Waar ik ook graag naar kijk.)

Danny echt 1 van mijn all time favoriete vlaamse tv personages.

De Bende van de rosten ook zo goed!

Dit weekend de miniserie Dopesick uitgekeken. Echt een heel goeie serie en een goeie waarschuwing over hoe sommige bedrijven gewoon niks inzitten met hoe hun bedrog de mensen verwoest. De serie gaat over hoe 1 bedrijfje de opioïdencrisis veroorzaakte in de VS. Gratis bekeken via VRT MAX.

Terug
Bovenaan