Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Heb S2 nooit beginnen zien toen ik hoorde dat het cancelled was. Vond S1 anders wel enorm goed en origineel.
Idem. Ik had weinig zin in een onafgewerkt verhaal ondanks dat ik seizoen 1 wel echt heel goed vond.

+1 voor Barry btw: veel te veel geniale momenten. Zo'n zalige combo van euh van alles :D

Zelf gisteren Mr Mercedes begonnen, ook een goeie eerste aflevering.

Laatste aflevering van The Boys. Blij dat het afgerond is. Het laatste seizoen was niet slecht, maar het haalde ook bijlange niet het niveau van de eerste seizoenen.

Laatste aflevering van The Boys. Blij dat het afgerond is. Het laatste seizoen was niet slecht, maar het haalde ook bijlange niet het niveau van de eerste seizoenen.

True, maar om de één of andere zotte reden heb ik toch bijna een traan gelaten. Blij dat dit soort series bestaan in een mikmak van plain stuff.

True, maar om de één of andere zotte reden heb ik toch bijna een traan gelaten. Blij dat dit soort series bestaan in een mikmak van plain stuff.
Smaken en kleuren, maar dat was nu toch op vrijwel alle vlakken een grap van een seizoen.. zelfs de acteurs delen die mening

Ik vond het ook maar matig.

Veel opbouw naar niks? Heel de Soldier Boy verhaal lijn die imo op niks sloeg. Homelander die al seizoenen terug als de bedreiging voor de mensheid wordt neergezet, die er van fantaseert mensen en masse neer te lazeren, krijgt eindelijk goddelijke kracht/macht en er gebeurt quasi niks mee? De Gen V cast die erbij wordt gehaald maar waar ze zo rap mogelijk vanaf willen?

Ach, 't was een tijd dikke fun maar ze zijn op een gegeven moment te veel opgeschoven naar politieke satire/commentaar die er zo dik op lag dat het niet grappig meer was. Dat gecombineerd met een seizoen waar amper iets in gebeurt en de nodige inconsistentie maken het maar matig imo.

Die docu over Poetin en de oligarchen is wel interessant! Zeker om te zien hoe het daar in zijn werk is gegaan na de val van de Sovjet Unie... "Rusland is het tankstation van de wereld"

Dit zou zomaar 1 van de rijkste landen ter wereld kunnen (geweest) zijn dankzij hun gigantische voorraad aan olie & gas maar helaas blijft allemaal dit kapitaal maar aan een paar handen hangen...

Must see docu vind ik!

Einde van The Boys

Hoe slecht was dat niet.
Ik heb het hier al gezegd maar doordat ik hoorde hoe slecht het was vond ik dat eigenlijk nog meevallen. Het sluit IMO de zaken wel ok af, een beetje anticlimactisch dat wel. De grote problemen van dit en vorig seizoen zijn wel dat ze een hoop "fluff" introduceren rond personages (en een hele spin-off) die er uiteindelijk allemaal niet toe doet.

Seriesfinale van Outlander, als iemand die de boeken gelezen heeft, had ik toch wel wat bedenkingen bij sommige keuzes tijdens de serie, ma soit. Tranentrekker die finale wel en nieuwsgierig hoe het verhaal in de boeken zal gaan.

Seriesfinale van Outlander, als iemand die de boeken gelezen heeft, had ik toch wel wat bedenkingen bij sommige keuzes tijdens de serie, ma soit. Tranentrekker die finale wel en nieuwsgierig hoe het verhaal in de boeken zal gaan.
Ik heb die dit weekend ook gezien. Hoe saai was dat! Het was te verwachten dat het melig ging zijn maar Jezus vent... 50 min melig gedoe, 10 min vechten, nog een half uur melig gedoe, credits...

Einde van The Boys

Hoe slecht was dat niet.
Gans het seizoen was ondermaats. Ep 5 viel wat op met de POVs die wisselen, en er sterven nogal wat main personages. 90% indoor shoots, nog 0 world building. Focus op de relaties onderling, maar veel filler.
De serie rondt idd wel een aantal zaken heel mooi af, maar te snel in de finale. Ik vond het geen ramp, maar dus ondermaats. Zeker vergeleken met S1 tem 3. Ander schrijvers volgens mij vanaf S4 of 5, minder budget voor S5 denk ik (vele indoor shoots), en luiheid ... want we hebben toch (al) onze kijkers.

Zonde toch... Ik was initieel zo omvergeblazen door seizoen 1, dat was eigenlijk nooit gezien, superhelden die op die manier geportreteerd werden.
Ik vond het voorlaatste seizoen al slecht, en heb nu gewoon geen interesse meer in het laatste.

Vanaf s2 kon ge het al zien aankomen.
Paar leuke ideeën, goeie casting.. maar regie was snel ondermaats. Spijtig.

Terug
Bovenaan