Michster
Well-known member
Geweldig. :") Nog eentje die me bijblijft is hoe Cousineau herhaalt "I mean Barry, you got away with MURDER"
Blijft voor mij toch een van de beste stukken uit Barry, ik lag plat, die Hank acteert ook zo verdomt goed.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geweldig. :") Nog eentje die me bijblijft is hoe Cousineau herhaalt "I mean Barry, you got away with MURDER"
Blijft voor mij toch een van de beste stukken uit Barry, ik lag plat, die Hank acteert ook zo verdomt goed.

MoblandIemand serie aanrader die sterk begint vanaf aflevering 1.
Sinds ik een kindje heb val ik zo rap in slaap of ben ik niet meer geboeid na halfuur.
Idem. Ik had weinig zin in een onafgewerkt verhaal ondanks dat ik seizoen 1 wel echt heel goed vond.Heb S2 nooit beginnen zien toen ik hoorde dat het cancelled was. Vond S1 anders wel enorm goed en origineel.

Waar kan je gangs of london streamen?Gangs of London, Top Boy, Gomorra,...
Wel allemaal misdaadseries.
Laatste aflevering van The Boys. Blij dat het afgerond is. Het laatste seizoen was niet slecht, maar het haalde ook bijlange niet het niveau van de eerste seizoenen.
Laatste aflevering van The Boys. Blij dat het afgerond is. Het laatste seizoen was niet slecht, maar het haalde ook bijlange niet het niveau van de eerste seizoenen.
Smaken en kleuren, maar dat was nu toch op vrijwel alle vlakken een grap van een seizoen.. zelfs de acteurs delen die meningTrue, maar om de één of andere zotte reden heb ik toch bijna een traan gelaten. Blij dat dit soort series bestaan in een mikmak van plain stuff.
dit vooral idd, zeker in combinatie met de realiteit die er zo mogelijk intussen nog absurder uit zietdie er zo dik op lag dat het niet grappig meer was.
Die docu over Poetin en de oligarchen is wel interessant! Zeker om te zien hoe het daar in zijn werk is gegaan na de val van de Sovjet Unie... "Rusland is het tankstation van de wereld"
Ik heb het hier al gezegd maar doordat ik hoorde hoe slecht het was vond ik dat eigenlijk nog meevallen. Het sluit IMO de zaken wel ok af, een beetje anticlimactisch dat wel. De grote problemen van dit en vorig seizoen zijn wel dat ze een hoop "fluff" introduceren rond personages (en een hele spin-off) die er uiteindelijk allemaal niet toe doet.Einde van The Boys
Hoe slecht was dat niet.
Ik heb die dit weekend ook gezien. Hoe saai was dat! Het was te verwachten dat het melig ging zijn maar Jezus vent... 50 min melig gedoe, 10 min vechten, nog een half uur melig gedoe, credits...Seriesfinale van Outlander, als iemand die de boeken gelezen heeft, had ik toch wel wat bedenkingen bij sommige keuzes tijdens de serie, ma soit. Tranentrekker die finale wel en nieuwsgierig hoe het verhaal in de boeken zal gaan.
Gans het seizoen was ondermaats. Ep 5 viel wat op met de POVs die wisselen, en er sterven nogal wat main personages. 90% indoor shoots, nog 0 world building. Focus op de relaties onderling, maar veel filler.Einde van The Boys
Hoe slecht was dat niet.