Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat onzen R4H mij het zaadje heeft geplant, hierbij een topic waarbij je de eerste song die in je opkomt moet zeggen
Je mag de videolink plaatsen, en meteen iets nieuws opgeven, ik begin, speciaal voor R4H:
Poppers...
Gelle leest toch alles verkeerd, why bother...

geen idee waar ge het over hebt: gay betekent toch happy?Gelle leest toch alles verkeerd, why bother...
Perverse geesten!!!
Ik zal u nekeer naar nen happy bar sturen, niet dat ik daar ooit zelf ga ze, ahum, ne keer zien hoe happy dat uw gaatje in zwarte tape daar buiten komtgeen idee waar ge het over hebt: gay betekent toch happy?

Ik zal u nekeer naar nen happy bar sturen, niet dat ik daar ooit zelf ga ze, ahum, ne keer zien hoe happy dat uw gaatje in zwarte tape daar buiten komt
Mahoney !!!
Neen ik doe aan cross threading, komt uit een andere topic...![]()
is uwe praat nu anti-semitistisch of ni?
sorry, mijne pc kan dat niet aan, dat is nog ne single-core.Neen ik doe aan cross threading, komt uit een andere topic...
Hier, nen eurosorry, mijne pc kan dat niet aan, dat is nog ne single-core.
Voor Lt zweedvoet zijn post zijt ge al ietske te laat ehhdamnit
![]()

eh?Voor Lt zweedvoet zijn post zijt ge al ietske te laat ehh![]()
Cross posting ehh- Rioolwaterzuiveringsinstallatie
das lachen met de mens zijn armoede he. kheb juist gezegd dat ik een single core heb, ge ziet mij mijne euro laten vallen en dan gaat ge nog wat meer cross posten.Cross posting ehh
Zolang ge boven de gordel blijft is alles ok voor mij...das lachen met de mens zijn armoede he. kheb juist gezegd dat ik een single core heb, ge ziet mij mijne euro laten vallen en dan gaat ge nog wat meer cross posten.
Maar goed: Jesus saves me en dmv thoughts and prayers kan ik nu ook cross posten
![]()

geen probleemZolang ge boven de gordel blijft is alles ok voor mij...![]()
Ik wil ni weten waar gij uw materiaal gaat halen zegeen probleem
![]()