Werken bij de overheid

En als ze rot zijn?
Wat dan met rotte appels, willen die met rotte eieren geassocieerd worden?
Zolang ze niet in een mandje liggen is het ok. En appelen willen tegenwoordig aangesproken worden als vruchten van een boom uit het hof van eden. Ze vinden dat ze te snel geassocieerd worden met die smeerlappen uit de grond, namelijk aardappelen.

Zolang ze niet in een mandje liggen is het ok. En appelen willen tegenwoordig aangesproken worden als vruchten van een boom uit het hof van eden. Ze vinden dat ze te snel geassocieerd worden met die smeerlappen uit de grond, namelijk aardappelen.
Zolang ze alletwee met wormen zaken doen, hebben ze niks te zeggen.
Geef ze een vinger, en ze pakken een arm. Smeerlappen.

Straks gaat de ananas community nog pineapple lives matter opstarten omdat ze vinden dat ze toch wel op pizza horen.
Nee, nee en nog eens nee.

Zolang ze alletwee met wormen zaken doen, hebben ze niks te zeggen.
Geef ze een vinger, en ze pakken een arm. Smeerlappen.

Straks gaat de ananas community nog pineapple lives matter opstarten omdat ze vinden dat ze toch wel op pizza horen.
Nee, nee en nog eens nee.

Bij deze een klacht aan je been wegens het stigmatiseren van wormen. De woordvoeders van de wormengemeenschap menen dat zij niet de oorzaak zijn van de stijging in het aantal wormgaten in aardappelen of vruchten van de boom uit het hof van eden en eisen daarom voorrang bij het serveren van pizza met ananas.

Bij deze een klacht aan je been wegens het stigmatiseren van wormen. De woordvoeders van de wormengemeenschap menen dat zij niet de oorzaak zijn van de stijging in het aantal wormgaten in aardappelen of vruchten van de boom uit het hof van eden en eisen daarom voorrang bij het serveren van pizza met ananas.
Spreekt gij worms? Das veel met ch en ach klanken zeker?

Kom, zwans niet. Wormen spreken worms. Ananassen spreken Duits. En rotte appels en eieren spreken Waals.
En dat denkt dat het hier efkes kan meepraten met de big boys.
En waar denkt ge dat worms ligt. Waarom denk je dat ze als eerste in de rij willen staan bij de pizza met ananas. Sommige dingen spreken eenmaal voor zichzelf

Kom, zwans niet. Wormen spreken worms. Ananassen spreken Duits. En rotte appels en eieren spreken Waals.
En dat denkt dat het hier efkes kan meepraten met de big boys.

Nu heb je helemaal bewezen dat al je verhaaltjes van je bijbel fabeltjes zijn.

Trouwens enkel een Zwanworst spreekt zwans. Nestorius is een hansworst, maar geen zwanworst!

En het is hippIE en niet hippY. Misschien wou je het zo typen om daddy cool te zijn, maar het komt totaal niet over..

Nu heb je helemaal bewezen dat al je verhaaltjes van je bijbel fabeltjes zijn.

Trouwens enkel een Zwanworst spreekt zwans. Nestorius is een hansworst, maar geen zwanworst!

En het is hippIE en niet hippY. Misschien wou je het zo typen om daddy cool te zijn, maar het komt totaal niet over..
Wees eens niet zo passief agressief.
Kom, potje vechten.

Neen, want dat is actief agressief. Dat is een brug te ver. Maar jij bent Jezus en kan over water lopen dus heb je eigenlijk geen brug nodig.
Als u naar mijn gastrollen in South Park kijkt, ziet u ook dat ik super badass ben met ninjasterren, m16’s en kungfu. Ik ben eigenlijk best wel awesome, mijn zoon.

Wtf, Jezus werd geblokkeerd door een age filter.
Mijn zondvloed zal vreselijk zijn. Efkes mijne pa halen he.

Paaa? Paaahaaaa? Ze hebben mijn weer geblokkeerd op aard!

Terug
Bovenaan