Hij is aan het breken ze @DaFreak , nog effkes.Pocahontas in space met somewhat fuckable smurfen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is aan het breken ze @DaFreak , nog effkes.Pocahontas in space met somewhat fuckable smurfen.
Pocahontas in space met somewhat fuckable smurfen.

Ik vind het er gewoon onaantrekkelijk uitzien. Emotie, detail, diepgang, noem het wat je wil. Het eindresultaat is gewoon beyond silly. De Navi zien eruit als indigenous people karikaturen (in het blauw dan nog) en de planeet zelf als een demofilmpje voor een of andere nieuwe beeldscherm technologie.Doodse animatie? Dat het design je niet ligt ok, maar die emotie druipt er toch gewoon van af. Niet enkel van de personages, hell Pandora is zelf een karakter. Vergelijk dat met star wars of eender wat, toch niets dat zelfs maar in de geburen komt? Dit is de maatstaf waar alle CGI tegen wordt afgewogen en te min verklaard wordt.
Fury, maar dan in een Tiger I in 1943. Benieuwd naar!
Heb jij deze ooit gezien?Fury, maar dan in een Tiger I in 1943. Benieuwd naar!
Had ik nu niet verwacht, maar this looks kinda fun.Looking for some mayB-movie fun?
Ethan Hawk mag van mij overal in zittenMargaret Qualley and ofc, Ethan Hawke, in Richard Linklater's nieuwe;
Crowe heeft precies gezegd "ik wil alleen nog films doen met een accent"... en het is letterlijk elke keer hetzelfde (shitty) accent ongeacht de nationaliteit van zijn karakterVanderbilts regiedebuut, A WWII psychiatrist evaluates Nazi leaders before the Nuremberg trials, growing increasingly obsessed with understanding evil as he forms a disturbing bond with Hermann Göring. Russell Crowe, Rami Malek, Michael Shannon, Colin Hanks, ... leuke cast!
.Ethan Hawk mag van mij overal in zitten
De trailer is zo ... Amerikaans. Opzet van het verhaal is zonder twijfel boeiend, maar als de trailer de sfeer en toonaard van de film verraadt vrees ik voor een misbaksel.Vanderbilts regiedebuut, A WWII psychiatrist evaluates Nazi leaders before the Nuremberg trials, growing increasingly obsessed with understanding evil as he forms a disturbing bond with Hermann Göring. Russell Crowe, Rami Malek, Michael Shannon, Colin Hanks, ... leuke cast!