Where the trailer lies: de grote trailerthread

Doodse animatie? Dat het design je niet ligt ok, maar die emotie druipt er toch gewoon van af. Niet enkel van de personages, hell Pandora is zelf een karakter. Vergelijk dat met star wars of eender wat, toch niets dat zelfs maar in de geburen komt? Dit is de maatstaf waar alle CGI tegen wordt afgewogen en te min verklaard wordt.
Ik vind het er gewoon onaantrekkelijk uitzien. Emotie, detail, diepgang, noem het wat je wil. Het eindresultaat is gewoon beyond silly. De Navi zien eruit als indigenous people karikaturen (in het blauw dan nog) en de planeet zelf als een demofilmpje voor een of andere nieuwe beeldscherm technologie.

Y'all need glasses.

Tegenover de hopen grijsbruine cgi bagger dat we de laatste 20 jaar al hebben moeten slikken, is Avatar deel één, en het vervolg, puur qua animatie, een kunstwerk. Dat werk moogt ge gerust ontkennen, er zijn ergere dingen in de wereld. Maar weet gewoon, ge zijt objectief verkeerd.

Dat ge het onaantrekkelijk vind fair enough, maar euh "een demofilmpje voor beeldschermtechnologie". Tijd voor naar de opticien te gaan.

Furries around the world rejoice! Zootopia is back

Twin loss support groups are a thing

Looking for some mayB-movie fun?

Miles Teller, Callum Turner, Elizabeth Olsen star in Eternity

Yorgos Lanthimos directs Emma Stone in Muziek video voor Jerskin Fendrix die tevens ook zijn volgende, Bugonia, van score voorziet.

Margaret Qualley and ofc, Ethan Hawke, in Richard Linklater's nieuwe;

Paul Greengrass komt ook met een nieuwe;

Full Red band trailer voor Genndy Tartakovsky's nieuwe;

Vanderbilts regiedebuut, A WWII psychiatrist evaluates Nazi leaders before the Nuremberg trials, growing increasingly obsessed with understanding evil as he forms a disturbing bond with Hermann Göring. Russell Crowe, Rami Malek, Michael Shannon, Colin Hanks, ... leuke cast!

Looking for some mayB-movie fun?
Had ik nu niet verwacht, maar this looks kinda fun.

Margaret Qualley and ofc, Ethan Hawke, in Richard Linklater's nieuwe;
Ethan Hawk mag van mij overal in zitten

en ik wil heel graag in Margaret Qually zitten.
Vanderbilts regiedebuut, A WWII psychiatrist evaluates Nazi leaders before the Nuremberg trials, growing increasingly obsessed with understanding evil as he forms a disturbing bond with Hermann Göring. Russell Crowe, Rami Malek, Michael Shannon, Colin Hanks, ... leuke cast!
Crowe heeft precies gezegd "ik wil alleen nog films doen met een accent"... en het is letterlijk elke keer hetzelfde (shitty) accent ongeacht de nationaliteit van zijn karakter :laugh:.

Ethan Hawk mag van mij overal in zitten
archer-question.gif

De trailer is zo ... Amerikaans. Opzet van het verhaal is zonder twijfel boeiend, maar als de trailer de sfeer en toonaard van de film verraadt vrees ik voor een misbaksel.

Een zo te zien interessante docu over Irvine Welsh (schrijver van Trainspotting en Filth en blijkbaar ook DJ and more)

Spike Lee presenteert Highest 2 Lowest, een herinterpretatie van Kurosawa's High and Low

Samara Weaving bustin balls? Say no more.

This one looking tender and sweet, tearjerker with potential?

Ook deze voor Threesome zou wel eens een goeie balans tussen sexy, sad en fun kunnen voorschotelen

Nieuwe trailer voor Tin Soldier

Een nieuwe van de Dardennes in aantocht

Creepy thriller drama met Toni Collette en weird vibes? Sign me up!

"A story about the people you love and how to survive them". Emma Mackey, Jamie Lee Curtis, Woody Harrelson en daarnaast ook nog Kumail Nanjiani, Ayo Edebiri en Rebecca Hall. Neat!

904818_m1753970360.jpg

A cyberthriller for the doom-scrolling age over een facebook content moderator? Yes please. 🍽️

Guy Pearce en Bill Pullman in western thriller about a little girl that kills everything she touches

MV5BM2Y2NGY3ZTMtMDhmOC00ZjJkLThmNzctZDc4MmYzZmIxNjY1XkEyXkFqcGc@._V1_FMjpg_UX1000_.jpg

Laatst bewerkt:
Mads Mikkelsen in The Last Viking, de nieuwe van Anders Thomas Jensen (Riders of Justice, Adam's Apples & The Green Butchers)

Aankomende thriller reeks met Olivia Cooke en Robin Wright

Allison Williams, Mckenna Grace & Dave Franco in drama Regretting You

Emma Thompson & Judy Greer in ijzige thriller Dead of Winter

Terug
Bovenaan