Pieterjan94
Well-known member
Nu we de Champions League finale naderen en het voetbalseizoen op haar einde loopt, is het stilaan tijd om te lullen over andere zaken om de tijd te vullen. Uit de ficheback; wie is de GOAT. We weten allemaal dat Messi en CR7 misschien op basis van statistieken de beste zijn, maar statistieken zijn ook maar statistieken. Welke speler heb jij bezig gezien en heeft op jou de grootste indruk gemaakt. Welke speler heeft je betoverd met magische voeten voorin, of een onverslaanbaar aura achterin.
Als ik denk aan den beste ooit, denk ik altijd aan Ronaldinho. Pff wat die kon op het veld in de seizoenen en dagen dat hij er zin in had, waanzin. Geen trainingsbeest, veel te snel zijn carrière in de prak gereden, maar maakt mij niet uit. Ronaldinho komt voor mij gewoon op 1. GOAT. GOAT met scheve tanden.
Als ik denk aan den beste ooit, denk ik altijd aan Ronaldinho. Pff wat die kon op het veld in de seizoenen en dagen dat hij er zin in had, waanzin. Geen trainingsbeest, veel te snel zijn carrière in de prak gereden, maar maakt mij niet uit. Ronaldinho komt voor mij gewoon op 1. GOAT. GOAT met scheve tanden.