Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind dat wel chique als er zo'n topic gemaakt wordt.
Dat is blijkbaar niet iedereen gegund, behalve dan voor @Forumgebruiker die de eer en het genoegen kreeg...
Beste @Slyke, vindt gij dat @Forumgebruiker teveel eer en genoegen krijgt?
Hoeveel eer en hoeveel genoegen zou hij volgens u moeten krijgen en hoeveel zou hij moeten afstaan aan u?
Discuss.
@recipe4hate , merci'kes, maar doe maar terug dicht...
Bij @Forumgebruiker was er nog een goede aanleiding voor zijn eigen topic, denk ik?
Alhoewel dat ik niet goed weet wat er allemaal gebeurd is toen...?
@recipe4hate , merci'kes, maar doe maar terug dicht...
Bij @Forumgebruiker was er nog een goede aanleiding voor zijn eigen topic, denk ik?
Alhoewel dat ik niet goed weet wat er allemaal gebeurd is toen...?
Elke donderdag op het perron doen er hier tienermeisjes een slecht ingestudeerd dansnummertje zonder muziek. Helemaal asynchroon en veel discussie wie waar moet staan en wat er dan moet gebeuren. Het is nog altijd even slecht als in april. 5x doen alsof ze touwtjespringen, dan omdraaien, weer 5x het touwtjespringen, naar achter lopen, iets met bukken en op de dijen kletsen en dan weten ze het niet goed meer. Nu ja, het was wel twee maand vakantie. Ze zijn een beetje rusty denk ik.
Ik kijk zeer uit naar mogelijke progressie van hun dansact dit schooljaar.