Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mulan is single he, t is daarmee dat we haar gaan helpen met haar hofmaking.Is er eigenlijk al zicht, Tonerider, op de grootte van het terrein dat moet bewerkt worden? Want een groot project, daar hebben we geen gedacht van hoeveel dagen werk daar 'in kruipt' he. En helpt de man van Mulan ook mee, of laat die zich niet zien.
Ik hoop dat ik - als vrouw - van jullie permissie krijg om mij zonder enig schuldgevoel niet kandidaat te stellen. Wat kan een vrouw nu in den hof van Mulan te zoeken hebben? Niks! Das tenminste mijn mening.
Wat ik wel wil doen is de werken inspecteren, eventueel wat bijsturen (met woorden he, mijn gelnagels laten geen werken in ondergrond toe). En eventueel nadien met Mulan overleggen wie het zwaarste werk heeft geleverd en wiens werk tot het beste resultaat heeft geleid. Die laatste twee dingen zijn niet noodzakelijk automatisch met mekaar verbonden.
PS Wat boterhammen smeren onder de middag wil ik eventueel ook nog doen, want er wordt niks aangerukt he. Het wordt gehouden bij 'gezond'.
ligt dat in Rusland?Ik heb nog nen bidongk van glyfosaat liggen als het echt te erg wordt...
![]()
Beter bekend als roundupligt dat in Rusland?
Ik buk mij daar niet voor.Ne bukkake gelijk ze zeggen?
Ik ga uw hof wel komen doen dan.Is er eigenlijk al zicht, Tonerider, op de grootte van het terrein dat moet bewerkt worden? Want een groot project, daar hebben we geen gedacht van hoeveel dagen werk daar 'in kruipt' he. En helpt de man van Mulan ook mee, of laat die zich niet zien.
Ik hoop dat ik - als vrouw - van jullie permissie krijg om mij zonder enig schuldgevoel niet kandidaat te stellen. Wat kan een vrouw nu in den hof van Mulan te zoeken hebben? Niks! Das tenminste mijn mening.
Wat ik wel wil doen is de werken inspecteren, eventueel wat bijsturen (met woorden he, mijn gelnagels laten geen werken in ondergrond toe). En eventueel nadien met Mulan overleggen wie het zwaarste werk heeft geleverd en wiens werk tot het beste resultaat heeft geleid. Die laatste twee dingen zijn niet noodzakelijk automatisch met mekaar verbonden.
PS Wat boterhammen smeren onder de middag wil ik eventueel ook nog doen, want er wordt niks aangerukt he. Het wordt gehouden bij 'gezond'.
mulan: zijn zulke drastische maatregelen nodig of valt het nog mee qua onkruid.Beter bekend als roundup
en daar achter?Ik buk mij daar niet voor.
Hangt er van af of ik van voor of langs achter veeg.mulan: zijn zulke drastische maatregelen nodig of valt het nog mee qua onkruid.
en daar achter?
wat valt er vanvoor te vegen?Hangt er van af of ik van voor of langs achter veeg.
Ge moet niet mee helpen in haar hof. Als ge het ziet zitten kunnen we wel al een testproject opzetten in uwe hof, zodat het bij @Mulan allemaal goed verloopt en hij 100% piekfijn komt te ligggen.
Boterhammen hoeft niet, wij willen smossen.
'perfectionisten'Neje, da zien ek ni zitte. Zijde gullie dan zo'n amateurs, da ge eerst nog eens moet 'oefenen'?
Als ge niet langs achter kunt vegenwat valt er vanvoor te vegen?
'perfectionisten'

Wij doen geen half werk hier ehNeje, da zien ek ni zitte. Zijde gullie dan zo'n amateurs, da ge eerst nog eens moet 'oefenen'?
Als ge niet langs achter kunt vegen
Neje, da zien ek ni zitte. Zijde gullie dan zo'n amateurs, da ge eerst nog eens moet 'oefenen'?
Alle khoor het weer al, tis weer zo'n hof voor het plebs.Ik heb nog nooit in mijn hof geveegd hoor. Das gritselen en hakken, soms snoeien en het vuil dat eruit komt bijeen harken. Maar vegen? Das iets voor binnen he. Trouwens, wie zegt dat Mulan een hof met een achteringang heeft?
komt er veel vuil uit uwe hof, want anders moet ge toch eens onze hulp inroepen?Ik heb nog nooit in mijn hof geveegd hoor. Das gritselen en hakken, soms snoeien en het vuil dat eruit komt bijeen harken. Maar vegen? Das iets voor binnen he. Trouwens, wie zegt dat Mulan een hof met een achteringang heeft?