pretoogje
Well-known member
Boterhammen hoeft niet, wij willen smossen.
Of mosselen met fruttekes.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boterhammen hoeft niet, wij willen smossen.
Das wel nog niet int seizoen he. Wij eten enkel goeie verse mosselen. En niet die buitenlandse rommelOf mosselen met fruttekes.
ik ben niet zo voor mosselen, das een beest met een baard.Of mosselen met fruttekes.
pisbloemen moeten we niet hebben.Ik ga wel komen als het gedaan is dan kan ik haar bloempje plukken. Ik ga natuurlijk nieuw zaad strooien voor nieuwe bloempjes.
komt er veel vuil uit uwe hof, want anders moet ge toch eens onze hulp inroepen?
Niet die ene foto again...ik ben niet zo voor mosselen, das een beest met een baard.
misschien kunt ge eens tonen hoe ge dat doet, zo kan ik me nog meer perfectioneren.Voorlopig kan ik het nog alleen aan. Als ge dat dagelijks wat bijhoudt, of toch minstens een paar keer per week, dan blijft dat beheersbaar hoor!
Precies of jij kan een mooie bloem laten bloeien mister airfryer.pisbloemen moeten we niet hebben.
Naïef om te denken dat ge Harrie te snel af gaat zijn.Ik ga wel komen als het gedaan is dan kan ik haar bloempje plukken. Ik ga natuurlijk nieuw zaad strooien voor nieuwe bloempjes.
Harrie is nog op weg naar the beach maar kan het niet vinden.Naïef om te denken dat ge Harrie te snel af gaat zijn.
Naart schijnt zit die ginder al in het zwembad maar laat Dusty hem er niet uit.Harrie is nog op weg naar the beach maar kan het niet vinden.
Zaad strooit ge niet, dat werk je in.Ik ga wel komen als het gedaan is dan kan ik haar bloempje plukken. Ik ga natuurlijk nieuw zaad strooien voor nieuwe bloempjes.
WaarheidZaad strooit ge niet, dat werk je in.
Zaad van goeie kwaliteit zal altijd de weg vinden.Zaad strooit ge niet, dat werk je in.
Life finds a way © Dr. Ian MalcolmZaad van goeie kwaliteit zal altijd de weg vinden.
![]()
al die hulpvaardigheid en professionaliteit: dat ontroert me se.
dus ik mag eens langskomen?'t is da ik het zelf moet zeggen, maar we zijn de slechtsten ni.
Zolang ge maar nie in haar hof komt.dus ik mag eens langskomen?