Wie wil Mulan hare hof maken?

Sorry maar als er al overal gaten zitten van een ander komen we ook niet af met het forum he. Ge moet niet geloven dat we een ander zijn prutswerk zullen komen herstellen.
Voor een maagdelijk gazonneke moet je helaas niet meer bij mij zijn. 😥

Ge kon het op zijn minst zelf wat onderhouden he ipv het helemaal te laten verloederen.
*snuf snotter* zo verloederd ziet dat er allemaal niet uit hoor! Maar met de scheiding en druk bezig met de dochter en de hond rest er idd maar weinig energie over voor den hof! 😥

Ik ben ni 'een van jullie', maar als ik het wel was zou ik me zwaar vragen stellen waarom Mulan zelf nog niet heeft gereageerd.

Heeft ze iemand die het werk beter kan uitvoeren?
Heeft ze geen vertrouwen in jullie?
Denkt ze dat het bij jullie te lang gaat duren?
Of misschien dat jullie je er maar snel-snel van afmaken?
Dat alles vuil zal achterblijven?
Dat 'de rekening' nooit meer effen zal zijn?

Want, geef toe, aan de prijs ligt het niet, het is voorgesteld als een vriendendienst. Dan moet het toch aan één van bovenstaande mogelijkheden liggen, tenzij Forumgebruiker (zonder dat die dat werk beter kan) toch weer onder jullie duiven heeft geschoten.

Ik wil jullie ni opstoken natuurlijk, maar dit is toch je reinste logica.
Ze reageert niet omdat het na haar vrolijke vroege ochtend heel snel bergafwaarts gegaan is naar de middag toe en ze heeft heel de namiddag geslapen omdat ze zo een geweldige ochtend gehad heeft. Nu zal ze niet kunnen slapen vanavond en geraakt ze morgen niet uit haar bed waardoor heel haar weekend verkakt is.

Ik stond daar mooi voor de deur om 13u om mijn zaad te planten. Ik kon het natuurlijk doen terwijl ze sliep maar ik weet niet wat ze daarvan ging vinden.

Ze reageert niet omdat het na haar vrolijke vroege ochtend heel snel bergafwaarts gegaan is naar de middag toe en ze heeft heel de namiddag geslapen omdat ze zo een geweldige ochtend gehad heeft. Nu zal ze niet kunnen slapen vanavond en geraakt ze morgen niet uit haar bed waardoor heel haar weekend verkakt is.

Ik stond daar mooi voor de deur om 13u om mijn zaad te planten.
Verkakken is @kay-gell zijn afdeling, niet de mijne! 😝

En euh... Ik niet uit bed geraken?
😂😂😂😂

Het gras is altijd groener aan de overkant.

gras? gras :rofl:
overkant? bedoelen ze hiermee 'overkant' of 'achterkant'?

Manne, manne.

En dan dat gras nog laten groeien? Schei uit hé.

Iedereen heeft het over gras maar ik gebruik doe al twee jaar mosterdzaad en dat komt veel heviger uit in de zomer als gras, zeker als het is goed nat heeft gestaan.

Ik zal Mulan hare hof ne keer goed omspitten.
6zeve8L.gif

Ik denk dat er een duidelijker plan nodig is, zoals @pretoogje al vreesde is planning bij jullie een ramp!
Wil de ene zaadjes planten en de ander daarna eens goed diep spitten... ZO WERKT DAT WEL NIET HE MANNEKES EN VROUWKES! 😡

Ik denk dat er een duidelijker plan nodig is, zoals @pretoogje al vreesde is planning bij jullie een ramp!
Wil de ene zaadjes planten en de ander daarna eens goed diep spitten... ZO WERKT DAT WEL NIET HE MANNEKES EN VROUWKES! 😡
Ik heb het al gezegd, waarom zouden we moeite moeten doen als we weten dat ge het zelf niet zal onderhouden he. Imo heb jij geen hulp nodig om uw hof te maken. Je hebt hulp nodig om wat je hebt deftig te leren onderhouden. Als je zelf geen enkele incentive hebt om zelf ook maar 1 poot uit te steken hoef je echt niet te verwachten dat een ander u zal komen helpen wetende dat ge de boel daarna terug laat verloederen. Dus misschien eerst zelf eens een handje uit de mouw steken (en ook te tonen op dit forum) eer je verwacht dat wij uw hof komen maken.

Ik heb het al gezegd, waarom zouden we moeite moeten doen als we weten dat ge het zelf niet zal onderhouden he. Imo heb jij geen hulp nodig om uw hof te maken. Je hebt hulp nodig om wat je hebt deftig te leren onderhouden. Als je zelf geen enkele incentive hebt om zelf ook maar 1 poot uit te steken hoef je echt niet te verwachten dat een ander u zal komen helpen wetende dat ge de boel daarna terug laat verloederen. Dus misschien eerst zelf eens een handje uit de mouw steken (en ook te tonen op dit forum) eer je verwacht dat wij uw hof komen maken.
En waar precies staat dat ik dat verwacht? Ik heb dit topic niet geopend he... 🤷🏼‍♀️

Terug
Bovenaan