Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ba wah .. VDP, Pidcock, Colbrelli ... t'is nu niet dat VA
Achteraf gezien, geweldig dwaas gereden als ploeg imo. Veel te veel werk opgeknapt, maar onafhankelijk, voor de eerste plek had het weinig uitgemaakt lijkt me, Julian stak er zwaar bovenuit.
Dit. De Belgen mochten gereden hebben hoe of wat ze wilden (slecht, goed of super), Alaphilippe had hier gewoon ALTIJD gewonnen. De sterkste heeft ditmaal ook gewoon gewonnen ..

VA heeft nog altijd maar 1 monument op zijn palamres hé. We moeten toch ook niet doen alsof hij zo makkelijk wint. Alsof hij wint waar hij wil.
Hoeveel monumenten heeft Flupke gewonnen dan?

Effe ook makkelijk vergeten dat één deftig shot heeft gehad in het monument dat hem best ligt en toen was hij beste man in koers...

Strade, MSR, Gold Race, Wevelgem, 7 Tour ritten. Tja, ne veelwinaar zal het wel nooit worden:sarcastic:

Effe ook makkelijk vergeten dat één deftig shot heeft gehad in het monument dat hem best ligt en toen was hij beste man in koers...

Strade, MSR, Gold Race, Wevelgem, 7 Tour ritten. Tja, ne veelwinaar zal het wel nooit worden:sarcastic:
Strade, MSR en Amstel waren wel niet de normale wedstrijden.
Wevelgem dat is niveau lager (Amstel ook)

En de Tour dat is geen eendagswedstrijd.

?? Lees mijn post nog eens. Ik vergelijk VA en Alap niet. Ik zeg gewoon dat VA niet zoveel wint dat hij maar gewoon wint waar hij wil. Zie vorig WK, OS, RVV en PRs daar zit hij ook altijd bij de topfavorieten en daar lukte het ook nog nooit. Dus we mogen niet teveel verwachten ook.

Een Tour rit is een klassieker.

Was gewoon een flauwe opmerking, hoeveel keer is Flupke als superfavoriet begonnen in L-B-L? 3? Hoeveel keer al gewonnen? Juist... precies of Alaphilippe wint wel altijd waar hij dat wil.

?? Lees mijn post nog eens. Ik vergelijk VA en Alap niet. Ik zeg gewoon dat VA niet zoveel wint dat hij maar gewoon wint waar hij wil. Zie vorig WK, OS, RVV en PRs daar zit hij ook altijd bij de topfavorieten en daar lukte het ook nog nooit. Dus we mogen niet teveel verwachten ook.
Dat had ik dan verkeerd begrepen, mijn excuses.

Een Tour rit is een klassieker.

Was gewoon een flauwe opmerking, hoeveel keer is Flupke als superfavoriet begonnen in L-B-L? 3? Hoeveel keer al gewonnen? Juist... precies of Alaphilippe wint wel altijd waar hij dat wil.
Maar ik vergelijk ze niet. Een Tour rit is geen klassieker. Je mag gewoon niet zomaar verwachten dat VA wint waar hij wil op dit niveau. VA steekt er niet bovenuit zoals sommige in Belgie denken/hopen. Dit resultaat vandaag is niet zo verrassend als je de laatste jaren bekijkt.

Zijn sprint op het einde bewees het tegendeel ;)
Bewijst juist niets
"Rugblessure" :wink:. Uw grote held won zijn monument ook op een ander moment. Telt ook niet mee dan?
Ja hij had een rugblessure of denk je dat hij WK MTB zomaar laat schieten?

Die ronde was tenminste na andere wedstrijden.
Al had Wout die ook kunnen winnen.
Maar dit jaar moest hij in de grote wedstrijden in het voorjaar toch ook passen op cruciale moment (strade, E3 en RvV, MSR was relatief grote groep)

Strade en MSR was meteen na lockdown, Wout is een trainingsbeest die er goed uit is gekomen terwijl andere mss meer wedstrijden nodig hebben. Blijft imo toch ander gegeven maar ze staan op zijn palmares dus dat is zijn verdienste

Maar om dan alles op Wout te zetten vond ik bij voorbaat vrij dom.

En nu wint hij wss PR volgende week :lol:

Dat men nu plots alle overwinningen van Wout in 2020 gaat minimaliseren...

Die Tourwinst van Pogacar in 2020 is ook niets waard dan, de wereldtitel en winst in Brabantse pijl van Fluppe vorig jaar ook voor de vuilbak?

"Rugblessure" :wink:. Uw grote held won zijn monument ook op een ander moment. Telt ook niet mee dan?
Denk dat die rugblessure wel effectief een rol heeft gespeeld. Hoe VDP hier koerst dat is geen 100% fitte VDP.

Ik denk dat we enkel maar kunnen concluderen dat de hype volledig onterecht was. We maken nog geen 5% waar. Zelfs geen eremetaal. Dat stelt gewoon teleur. Tactiek van onze ploeg was gewoon niet voldoende.

Maar met Alaphillipe hebben we een mooie en terecht wereldkampioen. Maar je kan ook uw stoute schoenen aantrekken en zeggen dat Remco voor Julian heeft gereden, want ook hij was gebaat bij zijn werk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan