Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit begrijpend lezen gehad op school?Dat men nu plots alle overwinningen van Wout in 2020 gaat minimaliseren...
Die Tourwinst van Pogacar in 2020 is ook niets waard dan, de wereldtitel en winst in Brabantse pijl van Fluppe vorig jaar ook voor de vuilbak?
Ja, dat snap ik ook niet goed. Met Jasper heeft hij wel gecommuniceerd...Als VA wist/voelde dat hij niet de superbenen had waarom dan Evenepoel opsouperen?
Afhankelijk vant parcours toch eens met meerdere speerpunten spelen. Remco had hier ook nog kunnen meespelen als hij al dat werk niet had moeten doen, maar bon. Tzal wel nog een tijdje duren tegen dat we een opvolger van Tommeke gaan krijgen.Altijd die zever dat de belgen een goeie koers gereden hebben. Dikke BS. Als ge de topfavoriet hebt en ge haalt alleens geen podium dan hebt ge gefaald, punt.
En voor de zoveelste keer dom gereden. Heel de wedstrijd het vuile werk opknappen & energie verbruiken en ge zet gewoon de fransen & italianen in een zetel in de laatste 20 km. Tsjongejonge, hoeveel keer moet dat nog gebeuren tegen dat ze hun strategie gaan aanpassen??
En dan mogen we nog van geluk spreken dat MVDP niet top is, of die was mee gesprongen met Alaphilippe.Altijd die zever dat de belgen een goeie koers gereden hebben. Dikke BS. Als ge de topfavoriet hebt en ge haalt alleens geen podium dan hebt ge gefaald, punt.
En voor de zoveelste keer dom gereden. Heel de wedstrijd het vuile werk opknappen & energie verbruiken en ge zet gewoon de fransen & italianen in een zetel in de laatste 20 km. Tsjongejonge, hoeveel keer moet dat nog gebeuren tegen dat ze hun strategie gaan aanpassen??
Ja, want de Belgische media was de enige die Wout bij de topfavorieten rekenden....Wat me ook stoort, constant de media die zit te hypen hoe we de sterke ploeg hebben en de topfavoriet hebben. We hebben al kweetni hoe lang het WK niet meer gewonnen.
Mag ook wel es wat minderen.
En nu is het opeens van "we hebben een goeie koers" gereden. Hype, hype, hype en nu opeens tevreden met een vierde plaats en hoor amper ontgoocheling???
Ba wah ik vind dat men hier toch gemakkelijk praat (achteraf). Evenepoel speelde zijn rol als knecht. Dus ik durf niet te stellen dan had VA gewerkt voor Evenepoel of die laatste dan Alaphilippe had kunnen volgen. T'is gemakkelijker in een vrije knechtenrol te zitten dan als kopman.Evenepoel en Alaphilippe waren beste in koers
Nu uitkijken naar Parijs Roubaix
Ahja, schrik om weer van plankjes te vallen. Als je niet start kan je niet verliezen. Tuurlijk had die een blessure maar stop toch eens met altijd die dwaze comments. MSR die hij wint was ook na al enkele wedstrijden hoor.Bewijst juist niets
Ja hij had een rugblessure of denk je dat hij WK MTB zomaar laat schieten?
Die ronde was tenminste na andere wedstrijden.
Al had Wout die ook kunnen winnen.
Maar dit jaar moest hij in de grote wedstrijden in het voorjaar toch ook passen op cruciale moment (strade, E3 en RvV, MSR was relatief grote groep)
Denk dat die rugblessure wel effectief een rol heeft gespeeld. Hoe VDP hier koerst dat is geen 100% fitte VDP.
Ik denk dat we enkel maar kunnen concluderen dat de hype volledig onterecht was. We maken nog geen 5% waar. Zelfs geen eremetaal. Dat stelt gewoon teleur. Tactiek van onze ploeg was gewoon niet voldoende.
Maar met Alaphillipe hebben we een mooie en terecht wereldkampioen. Maar je kan ook uw stoute schoenen aantrekken en zeggen dat Remco voor Julian heeft gereden, want ook hij was gebaat bij zijn werk.
Ik heb geen kritiek op Van Aert maar op de media. En natuurlijk zit Wout bij de topfavorieten maar het wordt hier steeds afgeschilderd alsof wij dé enige topfavoriet in huis hebben terwijl hij gewoon deel uitmaakt van een 4-tal renners die topfavoriet zijn.Ja, want de Belgische media was de enige die Wout bij de topfavorieten rekenden....
Achteraf is het altijd makkelijk. Ja, er hadden andere keuzes gemaakt kunnen worden, dat zeker. Maar dat achteraf de grond in boren is ook maar makkelijk. Als Wout hier wél een goede dag heeft, krijg je sowieso een ander verhaal.
Met enkel Vlamingen in de selectie en meer leeuwenvlaggen dan tricoloren naast het parcours kan je dit moeilijk zo verkopen.De media moet het "België-gevoel" promoten natuurlijk. Gevoed vanuit de politiek... Maar dat is geen discussie voor hier.
Als er iemand trolled dan ben jij het wel met overal uw 'rugblessure' als zever te verkondigen.Ahja, schrik om weer van plankjes te vallen. Als je niet start kan je niet verliezen. Tuurlijk had die een blessure maar stop toch eens met altijd die dwaze comments. MSR die hij wint was ook na al enkele wedstrijden hoor.
Tuurlijk speelt die blessure een rol, heb mij gewoon laten gaan in het getrol van SomeDude.
We stellen inderdaad teleur maar de tacktiek vond ik alleszins niet slecht. Als VA de benen had hebben ze een perfecte wedstrijd gereden. Helaas gebleken dat dat nie zo was.
Terechte wereldkampioen. Die laatste zin hoeft dan wel weer niet. Dat geldt quasi voor elke renner die nog ergens een ploeggenoot had zitten.

Daar ben ik het mee eens hé. Alleen was het dan al te laat volgens mij. Remco had toen al heel veel gegeven en moest zelfs even lossen toen Alaphilippe een eerste keer ging.Dat je zo koerst is volkomen verdedigbaar MAAR als Alap op +40km een eerste bommetje dropt en VA kan niet mee dan moet je toch flexibel zijn met je tactiek en Evenepoel niet gewoon zich op kop laten leegrijden. Daar heb ik een probleem mee.
Eigenlijk 100% dit, natuurlijk als daar stopt met rijden gaan je kaarten wel face-up... nu spui je nog wat mist. Hoewel... aan de andere kant was dit parcours toch te zwaar om die minderen benen lang te verhullen. Iedereen ziet je ook uit het zadel komen en effen af passen...Dat je zo koerst is volkomen verdedigbaar MAAR als Alap op +40km een eerste bommetje dropt en VA kan niet mee dan moet je toch flexibel zijn met je tactiek en Evenepoel niet gewoon zich op kop laten leegrijden. Daar heb ik een probleem mee.