Ik had het eerder erop dat hij niet Cared tijdens de koersOf het zou natuurlijk ook kunnen dat een Olympische medaille niet niks is, hij dat misschien ook graag doet en laat ons zeggen dat olympisch goud toch niet niks is.
Volgend jaar kan hij terugkomen en terug strade en RVV winnen, Dus daar moet hij zich geen zorgen over maken.
En ik zou mij ook niet druk maken over die schifters. Dat wordt opgelost en als je voor de rest op een magnifieke fiets kan rijden is er niks om u zorgen over te maken.
. Ik denk dat 99percent zou afgestapt zijn op dat moment en niet meer op de kop van de koers gaan sleuren.Dat van de OS deel ik je mening.
Trouwens de HLN podcast met Museeuw en vader vdp As ook wel amusant om te luisteren. Altijd wel goede en eerlijke analyses
Daarom dat bijna iedere sporter gefascineerd is door de spelen. Zegt veel meer dan al die titels in het veld o.a., wat een bene liga is. Zou een ferme prestatie zijn moest hij daar de gouden medaille kunnen wegkapen, maar zijn concurrentie is daar toch net iets anders.
) laat zich insluiten als een junior...