belvedere86
Well-known member
ja maar ik heb geen digitale tv meer. enkel nog analoog dus geen eurosportze zenden het uit op Eurosport 1 hoor

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja maar ik heb geen digitale tv meer. enkel nog analoog dus geen eurosportze zenden het uit op Eurosport 1 hoor

Abo op Eurosport Player is zwaar de moeite, slechts €60 per jaar.ja maar ik heb geen digitale tv meer. enkel nog analoog dus geen eurosport![]()
Idd, die positionering van vdP zag er niet zo goed uit. Supersterke sprint maar gewoon van te ver. Van Aert goed maar ik weet niet of hij ooit de punch van die andere 2 gaat hebben.Met dank aan Thomas, want anders pakken ze Almeida niet terug denk ik.
Waarom zit je zo ver VdP? Gemiste overwinning lijkt me.
Laat ons hopen van niet want dan is er helemaal niks meer aan te doen. Van Aert zijn versnellingen zijn minder scherp maar hij kan in principe zijn vermogens wel langer aanhouden. Alaphilippe heeft dan weer de chance dat hij 10-15kg heeft op die mannen waardoor hij gewoon minder vermogen moet trappen.Idd, die positionering van vdP zag er niet zo goed uit. Supersterke sprint maar gewoon van te ver. Van Aert goed maar ik weet niet of hij ooit de punch van die andere 2 gaat hebben.

Alaphilippe was toch duidelijk de sterkste, maar hij keek erg vroeg om en stak (zoals gewoonlijk) weer te vroeg zijn armen in de lucht.Waarom zit je zo ver VdP? Gemiste overwinning lijkt me.

Ja da's waar, maar langs de andere kant rijdt hij die twee andere in de tijdrit normaal wel op een hoopje.VA duidelijk (wéér) niet de punch van de andere twee groten. Maar goed, hij is nog altijd leider![]()
Tiz cyclingja maar ik heb geen digitale tv meer. enkel nog analoog dus geen eurosport![]()
Wuyts gaf nochtans duidelijk aan dat hij de uitslag ging verklappen en dat je vingers in uw oren moest steken.wat een podium! wel jammer dat wuyts al de uitslag verklapt nog voor de wedstrijd op mijn stream over was...

Inderdaad. Alleen begonnen ze er een minuut later terug over, en 5 minuten later kwam José af met: het schijnt dat MVP van te ver is beginnen sprinten. En na de finish vertelde Michel nog eens dat het een dubbeldag was voor QS. Beste advies is dus om je tv uit te zetten als Tirreno voor PN finisht.Wuyts gaf nochtans duidelijk aan dat hij de uitslag ging verklappen en dat je vingers in uw oren moest steken.![]()
Je hebt gelijk, zo wordt het moeilijk.Inderdaad. Alleen begonnen ze er een minuut later terug over, en 5 minuten later kwam José af met: het schijnt dat MVP van te ver is beginnen sprinten. En na de finish vertelde Michel nog eens dat het een dubbeldag was voor QS. Beste advies is dus om je tv uit te zetten als Tirreno voor PN finisht.