Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

toch ook mijn gedacht, als je dit kan dan is dat toch het overwegen waard om meer (of vol) voor die weg te gaan.Amai absurd, diene rijdt daar da gat toe op diene klim. Diene gaat wegrenner worden![]()
Nee, niet doen… Gewoon het voorbeeld van mvdp volgen. Die was ook al wereldkampioen bij de jeugd op de weg, maar is wel nog jaren fulltime crosser gebleven. Dat heeft hem geen windeieren gelegd. Nys, met ook zo een magistrale techniek, kan in het veld ook eerst alles winnen wat er te winnen valt en daarna is er nog tijd genoeg.toch ook mijn gedacht, als je dit kan dan is dat toch het overwegen waard om meer (of vol) voor die weg te gaan.
Goh, nu zijn er weinig die te vergelijken zijn in het veld met VDP, al zeker in combinatie met weg, dus daaraan spiegelen is mooi maar natuurlijk wel aartsmoeilijk, wat VDP deed was daar (ook) bij de jeugd alles kapotrijden in het veld, dat is bij Nys nu toch niet bepaald het geval geweest vorig seizoen. En dat dan voor iemand die, volgens mij ik heb daar geen zekerheid over, een stuk meer inzet op het veld dan op de weg. Als je dan nu EK wordt bij de beloften op de weg tegen toch de verzamelde wereldtop daar voor een goed deel, ik zou het zelf wel weten dan denk ik.Nee, niet doen… Gewoon het voorbeeld van mvdp volgen. Die was ook al wereldkampioen bij de jeugd op de weg, maar is wel nog jaren fulltime crosser gebleven. Dat heeft hem geen windeieren gelegd. Nys, met ook zo een magistrale techniek, kan in het veld ook eerst alles winnen wat er te winnen valt en daarna is er nog tijd genoeg.
Er zijn voorbeelden genoeg van beloftenkampioenen die gefaald hebben in hun latere wegcarriere!
Nee, niet doen… Gewoon het voorbeeld van mvdp volgen. Die was ook al wereldkampioen bij de jeugd op de weg, maar is wel nog jaren fulltime crosser gebleven. Dat heeft hem geen windeieren gelegd. Nys, met ook zo een magistrale techniek, kan in het veld ook eerst alles winnen wat er te winnen valt en daarna is er nog tijd genoeg.
Er zijn voorbeelden genoeg van beloftenkampioenen die gefaald hebben in hun latere wegcarriere!
Nys, de nieuwe Van Aert!
Met dank aan Van Eetvelt.
Laat hem idd maar het pad van Wout en Mathieu volgen

Zou heel smerig zijn. Maar ik acht de kans reëel.voor Remco is het zaak om te maken dat ie weg is voor de "grote 3" er aan beginnen. Kwestie van niet in een werkrol gedrukt te worden. Geloof nooit dat die zijn kansen gaat volledig opofferen voor Wout, nog minder nu, gezien hij beter in vorm is![]()
Heb je nog geen taak toegewezen gekregen en je wilt graag ingezet worden als parkingsteward, green team of parcoursbouwer? Stuur een mailtje met jouw taakvoorkeur en beschikbaarheid naar [email protected]!
4de dus!Bas Tietema 4de in de Ronde van Hank, eens zien wat VDP vermag deze namiddag ook![]()

Ik kan hem wel begrijpen, er enkele jaren alles voor doen en dan zegt het lichaam foert. Waarom zou je er dan op blijven letten.4de dus!
Eigenlijk wel een beetje triest hoe die jongen van beloftevol renner zich zo heeft laten gaan. Ik heb hun laatste aflevering gezien, toen hij neerzat om zich om te kleden... Ja dat vetpercentage zal toch ook niet bijster laag zijn![]()

Man toch… hoe kunde nu deze slag missen… Moet je toch altijd met 2à3 mee zitten…?
Gilberreke al gelost…?!
Zou beter zijn mond houden dan