Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
toch ook mijn gedacht, als je dit kan dan is dat toch het overwegen waard om meer (of vol) voor die weg te gaan.
Nee, niet doen… Gewoon het voorbeeld van mvdp volgen. Die was ook al wereldkampioen bij de jeugd op de weg, maar is wel nog jaren fulltime crosser gebleven. Dat heeft hem geen windeieren gelegd. Nys, met ook zo een magistrale techniek, kan in het veld ook eerst alles winnen wat er te winnen valt en daarna is er nog tijd genoeg.
Er zijn voorbeelden genoeg van beloftenkampioenen die gefaald hebben in hun latere wegcarriere!

Nee, niet doen… Gewoon het voorbeeld van mvdp volgen. Die was ook al wereldkampioen bij de jeugd op de weg, maar is wel nog jaren fulltime crosser gebleven. Dat heeft hem geen windeieren gelegd. Nys, met ook zo een magistrale techniek, kan in het veld ook eerst alles winnen wat er te winnen valt en daarna is er nog tijd genoeg.
Er zijn voorbeelden genoeg van beloftenkampioenen die gefaald hebben in hun latere wegcarriere!
Goh, nu zijn er weinig die te vergelijken zijn in het veld met VDP, al zeker in combinatie met weg, dus daaraan spiegelen is mooi maar natuurlijk wel aartsmoeilijk, wat VDP deed was daar (ook) bij de jeugd alles kapotrijden in het veld, dat is bij Nys nu toch niet bepaald het geval geweest vorig seizoen. En dat dan voor iemand die, volgens mij ik heb daar geen zekerheid over, een stuk meer inzet op het veld dan op de weg. Als je dan nu EK wordt bij de beloften op de weg tegen toch de verzamelde wereldtop daar voor een goed deel, ik zou het zelf wel weten dan denk ik.

Dat er genoeg geweest zijn die nog falen nadat ze bij de jeugd top waren dat is uiteraard volledig correct (al acht ik de kans met Nys daar toch minder groot voor omdat die Nys senior als papa heeft en toch top top zal begeleid worden op zowat alle vlak).

Dat beloftenkampioenschap is wel zwaar opgewaardeerd de laatste jaren. Nu wordt dat toch meestal gewonnen door kleppers, of staan er echte kleppers op het podium.

Nu, hij is 18, echt super jong nog, kan nog gerust een 3-tal jaar het veld doen en steeds meer gaan combineren met de weg. Maar ja, hij behoort nu wel opeens bij de favorieten voor het WK binnen twee weken, samen met een andere Belg, Arnaud De Lie. Wordt smullen.

voor Remco is het zaak om te maken dat ie weg is voor de "grote 3" er aan beginnen. Kwestie van niet in een werkrol gedrukt te worden. Geloof nooit dat die zijn kansen gaat volledig opofferen voor Wout, nog minder nu, gezien hij beter in vorm is :devilish:
Zou heel smerig zijn. Maar ik acht de kans reëel.

Straf van mini Nys trouwens. Dat die jongen inhoud had dat wisten we wel. Maar dit is toch een extra bevestiging.

Ook Yves lijkt klaar voor WK, kan het ook afmaken in de sprint (als de juiste mannen mee zijn).

Als er nog mensen zijn die mee willen helpen tijdens WK, ze zoeken nog volk!
Heb je nog geen taak toegewezen gekregen en je wilt graag ingezet worden als parkingsteward, green team of parcoursbouwer? Stuur een mailtje met jouw taakvoorkeur en beschikbaarheid naar [email protected]!

Laatst bewerkt:
Bas Tietema 4de in de Ronde van Hank, eens zien wat VDP vermag deze namiddag ook :cool:
4de dus!
Eigenlijk wel een beetje triest hoe die jongen van beloftevol renner zich zo heeft laten gaan. Ik heb hun laatste aflevering gezien, toen hij neerzat om zich om te kleden... Ja dat vetpercentage zal toch ook niet bijster laag zijn :P

Jezus de Belgen hebben zich hier ook serieus in de luren laten leggen

Koers gaat zo wel zeer zwaar worden, da's wel goed voor Remco, maar ik snap echt niet hoe je niet iemand meestuurt als er 6 Spanjaarden gaan demarreren. Hermans ofzo moet daar meezitten. Vanhoucke zit daar toch vooral voor de show, die heeft al serieuze pijlen verschoten in die eerste 40km.

Laatst bewerkt:
4de dus!
Eigenlijk wel een beetje triest hoe die jongen van beloftevol renner zich zo heeft laten gaan. Ik heb hun laatste aflevering gezien, toen hij neerzat om zich om te kleden... Ja dat vetpercentage zal toch ook niet bijster laag zijn :p
Ik kan hem wel begrijpen, er enkele jaren alles voor doen en dan zegt het lichaam foert. Waarom zou je er dan op blijven letten.

Zo beloftevol was Bas trouwens niet he, degelijk, maar echt niet het talent om een goede profrenner te worden hoor. Als je lichaam dan tegenspruttelt, is het wel logisch om het op te geven.

Man toch… hoe kunde nu deze slag missen… Moet je toch altijd met 2à3 mee zitten…?

Gilberreke al gelost…?!:laugh::laugh:
Zou beter zijn mond houden dan

Gilbert stond stil toen de koers openbrak met mechanische pech. Lachen is makkelijk natuurlijk als je je niet informeert.
Dat Renaat en José daar geen weet van hebben is echt compleet belachelijk aangezien het - voor hun uitzending weliswaar - vol in beeld was.
Gianni Vermeersch zit trouwens ook al in die tweede groep.

En ja, iemand als Hermans ofzo moet daar gewoon altijd meezitten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan